Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Holy mother of God!C is de flash crash bank.
Ik zou er van wegblijven.
C op 15 jaar tijd -90%
SPX +160%

ziet er momenteel redelijk lelijk uit pre-market US.Wanneer gaat de morale improven? Asking for a friend...
(maw, niet in paniek verkopen!!)Top van de inflatie misschien wel maar er is nog altijd een kans op een recessie en dan zakt de S&P500 nog een hoopziet er momenteel redelijk lelijk uit pre-market US.
Langs de andere kant: kans zeer reëel dat dit de top van de inflatie is geweest in US dus vanaf volgende maand alleen maar dalende lijn, dus nog effe op de tanden bijten en zoals de beurswijsheid zegt: "stilzitten als je geschoren wordt"(maw, niet in paniek verkopen!!)

Denk jij dan niet dat er een recessie komt? Bijna alle economisch nieuws stelt dat er een recessie komt....Top van de inflatie misschien wel maar er is nog altijd een kans op een recessie en dan zakt de S&P500 nog een hoop![]()
Die recessie zit volgens mij al wel ingeprijsd, maar die extra stijging van de inflatie vorige week niet.Top van de inflatie misschien wel maar er is nog altijd een kans op een recessie en dan zakt de S&P500 nog een hoop![]()
@Biljart
Apaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
How To Play Suriname’s Oil Boom | OilPrice.com
Guyana and Suriname are undergoing massive development thanks to a string of incredible offshore discoveries made by ExxonMobiloilprice.com
Wanneer gaat de morale improven? Asking for a friend...
Beatings will continue.Vertrokken die ook allemaal van een 13-jarige bullmarkt van jewelste, met midcap growth aandelen aan 10-20-50-100x revenue, met oplichters zoals Palihapitya die SPACS lanceren die dan nog populair blijken te zijn, met miljoenen reddit retail speculanten?
En waarbij miljoenen mensen massa's geld steken in hondcoin, fuckcoin, en andere imaginaire getalletjes op een computer?
(en o wee als je hen daarop wijst)
Ik denk het niet.
Deze shit moet nog kilometers naar beneden tot growth investors instant depressief worden bij het openen van hun beursaccount, zonder enig hoop op recovery, en beseffen dat de afgelopen periode eigenlijk gewoon een geschifte speculatieve episode was die mee in het rijtje zal komen bij "devil take the hindmost" en "a short history of financial euphoria".
Dus verkopen is de boodschap?Beatings will continue.
Oxy bijkopen?Ik begin in de gazet te lezen dat het de moment is om te investeren in olie.
You know what that means.