ns_man
Well-known member
Mijn aandelen in Steinhoff worden van beurs 'geswitcht' :
Van Xetra naar Frankfurt dus.
Ik lees op fora paniekreacties, waarbij mensen al hun aandelen verkopen en herkopen op een andere beurs (tradegate). Daar is toch niet meteen een reden toe of zie ik dit verkeerd?
Details Corporate Action Volgens berichtgeving van de beurs zal Steinhoff International Holdings NV (NL0011375019) op 29 april 2022 haar laatste handelsdag hebben aan Xetra. Momenteel kan DEGIRO hiervoor nog geen beursomzettingsverzoeken in behandeling nemen. De reden hiervan is dat het product momenteel (nog) niet delisted is van Xetra. Wanneer de delisting van Xetra plaatsvindt, zal DEGIRO uw positie automatisch omzetten naar de notering aan Boerse Frankfurt. Graag maken wij u erop attent dat er vooralsnog geen informatie is over een eventuele toekomstige, beperkte verhandelbaarheid in dit product op de Boerse Frankfurt. U kunt hiervoor de berichtgeving van de beurs en het bedrijf in de gaten houden. Meer informatie over deze corporate action vindt u hier. Mocht u nog andere vragen hebben, dan horen wij dat graag van u."
Van Xetra naar Frankfurt dus.
Ik lees op fora paniekreacties, waarbij mensen al hun aandelen verkopen en herkopen op een andere beurs (tradegate). Daar is toch niet meteen een reden toe of zie ik dit verkeerd?