Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Koopjes
Alle beurzen staan een paar procent onder hun all-time highs. Koopjes waren in maart 2020, niet in maart 2022.

Het is duidelijk dat je de beurzen niet (in detail) volgt, kom hier dan ook geen onzin verkondigen.Koopjes
Alle beurzen staan een paar procent onder hun all-time highs. Koopjes waren in maart 2020, niet in maart 2022.
KBC bijvoorbeeld staat 35% lager dan op 1 jan ... paar procent?Koopjes

We hadden het hier dan ook vooral over EU aandelen, niet over US... US staat inderdaad nog zeer hoog.Af en toe eens uitzoomen kan geen kwaad mannen
![]()
En nadat het punt wordt gemaakt dat het over individuele aandelen gaat (binnen Europa), komt hij dan af met S&P500.Beetje vreemd dat je die grafiek te voorschijnt tovert, terwijl de concrete tegenvoorbeelden als reactie op je " een paar % onder all time high" duidelijk geen US stocks waren.
Ook al inderdaadEn nadat het punt wordt gemaakt dat het over individuele aandelen gaat (binnen Europa), komt hij dan af met S&P500.

En nadat het punt wordt gemaakt dat het over individuele aandelen gaat (binnen Europa), komt hij dan af met S&P500.
Wat een toestanden zeg...![]()
Overal koopjes te doen,
Deze nog nooit gezien zeker:
“it's a market of stocks, not a stock market"
Ik spreek niet over de S&P, zelfs niet de Nasdaq als geheel.
Sommige individuele aandelen zijn echter 30-40-50%-... gezakt sinds de top. Dat schept mogelijkheden.
Het kan goed zijn dat maart 2020 een nog beter instapmoment was, maar wat zijn we hier vandaag mee?
Hier is een grafiek van de S&P!
Welke heb je nu genomen?KBC ondertussen aangekocht, cijfers waren zeer goed, mooi dividend, en afstraffing lijkt me overdreven
Inderdaad, die hebben overigens voor zover ik weet quasi geen exposure op rusland/Oekraïene?KBC ondertussen aangekocht, cijfers waren zeer goed, mooi dividend, en afstraffing lijkt me overdreven
Nee idd, vooral ING blijkbaarInderdaad, die hebben overigens voor zover ik weet quasi geen exposure op rusland/Oekraïene?

In de aanloop naar de tweedehalfjaarcijfers – en de jaarcijfers – van D’Ieteren , die dinsdagavond worden gepubliceerd, wijdt KBC Securities een uitgebreid rapport aan de Brusselse familiale holding.
De analisten begrijpen niet waarom D’Ieteren met een gigantische korting van 42 procent noteert. Ze denken dat de recente koersdaling een uitstekende instapopportuniteit kan zijn. Het opwaarts potentieel tot hun koersdoel van 190 euro bedraagt 45 procent. Logischerwijs herhalen ze hun koopadvies.