Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk maar naar Eurobank.Tja, wat zal de petrolprijs zijn gemiddeld in 2023?Tot welke prijs gaan jullie trouwens Oxy houden ?
![]()
Olie + 10% geopend
Vat Brent 130 dollar.
Vrijdag nog 120 dollar.

Olie nietAlles in het rood...

Wat n petsen![]()
Beurs loopt altijd vooruit op de realiteit, kriebelt hier toch ook wel om wat bij te kopen...En dan probeer ik als nieuweling in te schatten wanneer te moeten kopen ... Lees het hier al weken en zie vanalles en nog wat passeren van forumleden die 'plukjes' van dit en dat hebben aangekocht, maar het ziet er mij naar uit dat het de komende weken / maanden alleen maar slechter zal worden?
Ik ben al vollenbak aan het bijkopenBegint idd pijn te doen, stilaan het moment om op zoek te gaan naar koeien en hier en daar wat bij te kopen, we naderen de -10% YTD

En 6 maand geleden gingen de komende weken/maanden alleen maar beter worden dus moest je dringend bijkopen.En dan probeer ik als nieuweling in te schatten wanneer te moeten kopen ... Lees het hier al weken en zie vanalles en nog wat passeren van forumleden die 'plukjes' van dit en dat hebben aangekocht, maar het ziet er mij naar uit dat het de komende weken / maanden alleen maar slechter zal worden?