shit man, olieprijs gezien? $110 ondertussen ..., da's plots wel heel snel gegaan, straks is het fileprobleem op de ring van Brussel vanzelf opgelost![]()
Leve homework ook !
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
shit man, olieprijs gezien? $110 ondertussen ..., da's plots wel heel snel gegaan, straks is het fileprobleem op de ring van Brussel vanzelf opgelost![]()
Ik verkoop apa niet aan 40$, zit meer in zelfs op korte termijn denk ik. Of niet?Yes!
Maar eerst er geraken.
Heb je ook een target voor OXY, of heb je die niet?Yes!
Maar eerst er geraken.
Die 80$ voor oxy was voor de overname van Anadarko en met een petrolprijs van 55$Heb je ook een target voor OXY, of heb je die niet?
Die $80 per aandeel moet toch terug mogelijk zijn nu op langere termijn, schulden gaan wegsmelten gelijk niks nu

(wel nog 20b meer schulden).Geen idee of de vraag hier al gesteld is. Maar is het een opportuniteit om nu Roebels te kopen indien dit mogelijk zou zijn? Eens de sancties tegen Rusland opgeheven worden moet die toch terug naar zijn normale waarde stijgen?

Wel zot, pennystock geworden op een week tijd.Zou Gazprom interessant zijn?
1000 stuks?
Kan je in de rij gaan staan bij de banken met hun ESG en "ethisch beleggen" marketingpraat om fondsjes te verkopen aub?Waarom niet ineens een crowdfunding opstarten voor Rusland, om de kosten van die raketten te dekken. Ethiek smelt precies ook snel weg als er wat ‘opportuniteiten’ gezien worden.

Ethiek en kapitalisme gaan niet echt samen (had jij geen orpea aandelen). En al die andere beursgenoteerde bedrijven die plat op de buik gaan liggen voor China of zo laag mogelijke lonen uitbetalen etcetera....Waarom niet ineens een crowdfunding opstarten voor Rusland, om de kosten van die raketten te dekken. Ethiek smelt precies ook snel weg als er wat ‘opportuniteiten’ gezien worden.
Hou ‘s op met uw betweterige zever, die discussie is inderdaad al eindeloos gevoerd. Met oeverloze posts van jouw kant, precies ook te veel vrije tijd.Kan je in de rij gaan staan bij de banken met hun ESG en "ethisch beleggen" marketingpraat om fondsjes te verkopen aub?
Ik herinner mij exact dezelfde discussie 1,5 jaar geleden toen het hier een eerste keer over oliebedrijven ging.
Dat heeft geen bal met ethiek te maken.
Je koopt gewoon een aandeel van een andere externe aandeelhouder, zonder interactie met het bedrijf zelf.
Wat je WEL kan doen is uw verwarming op 0 zetten, de komende 5 weken niet met uw auto rijden, niet op reis gaan, veel minder eten, geen plastics meer kopen, geen enkel toestel gebruiken dat smeermiddelen nodig heeft etc., want met die handelingen sponsor je immers WEL rechtstreeks Rusland via olie- en gasverbruik.
Maar dat zal er niet inzitten vermoed ik![]()
Misschien ‘s beter uw onderzoek doen en dieper in Janus-stijl quotes en berichten gaan opzoeken jongen, nooit in de buurt van Orpea geweest. Prosus ja, al lang de deur uit.Ethiek en kapitalisme gaan niet echt samen (had jij geen orpea aandelen). En al die andere beursgenoteerde bedrijven die plat op de buik gaan liggen voor China of zo laag mogelijke lonen uitbetalen etcetera....
En daarom breng jij nu toch opnieuw dat ethische drog-argument aan.Hou ‘s op met uw betweterige zever, die discussie is inderdaad al eindeloos gevoerd.
Inderdaad, stel u voor dat iemand uw uitspraken van het verleden zou toetsen aan de realiteit.Misschien ‘s beter uw onderzoek doen en dieper in Janus-stijl quotes en berichten gaan opzoeken jongen,