Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is geen exit.Ik blijf erbij, we moeten als Europa zorgen dat we Putin de kans geven om te verliezen, en een "elegante" exit te voorzien. Anders zijn we zelf de pineut. Putin snijt in zijn vel als hij niet meer exporteert. Maar wij hebben geen energie meer. Putin kan ergens anders leveren, wij kunnen niet snel ergens anders van krijgen...
je bekijkt het wel heel erg door een Poetin-bril vind ik?Er is geen exit.
Putin gaat oekraïne in zijn geheel nemen als deel van Rusland.
Hoe geef je van daaruit een exit binnen de 5 jaar, als EU zijnde?
Lavrov eiste zonet de terugtrekking van alle nucleaire wapens uit europa en van alle nato bases uit ex-sovjet staten.
Dat betekent dat ze vinden dat ze blijkbaar nog iets te zeggen hebben over bepaalde landen, omdat ze ex-sovjet zijn.
Belarus wil nu plots ook nucleaire wapens in hun land.
Binnen de kortste keren na de annexatie, staan er ook russische nucleaire wapens aan de grens in Oekraïne, om die eis kracht bij te zetten.
O ja, en Lavrov zegt dat het van geen enkel belang is dat Oekraïne nu snel bij EU zou komen want het is geen militair blok.
Dat belooft.
Veel succes met de appeasement.
?Als je kijkt naar de huidige beurskoersen dan zitten 99% van de analisten en grootbanken er dus faliekant naast volgens jou?
Er is geen exit.
Putin gaat oekraïne in zijn geheel nemen als deel van Rusland.
Hoe geef je van daaruit een exit binnen de 5 jaar, als EU zijnde?
Lavrov eiste zonet de terugtrekking van alle nucleaire wapens uit europa en van alle nato bases uit ex-sovjet staten.
Dat betekent dat ze vinden dat ze blijkbaar nog iets te zeggen hebben over bepaalde landen, omdat ze ex-sovjet zijn.
Belarus wil nu plots ook nucleaire wapens in hun land.
Binnen de kortste keren na de annexatie, staan er ook russische nucleaire wapens aan de grens in Oekraïne, om die eis kracht bij te zetten.
O ja, en Lavrov zegt dat het van geen enkel belang is dat Oekraïne nu snel bij EU zou komen want het is geen militair blok.
Dat belooft.
Veel succes met de appeasement.
Het was ook irrationeel van Putin om een complete invasie te doen.- dat gezever met die nucleaire wapens is toch gewoon bluf, Rusland kan er toch alleen maar bij verliezen als ze die effectief zouden inzetten
Geleidelijk aan escalatie naar WO3 of staatsgreep.Wat is de oplossing? Putin een kogel door zijn kop knallen ?
Akkoord bij een rationele actor of iemand die ethische grenzen heeft.Tot WO3 zal het niet snel komen. Dat wil zeggen dat je vriendjes nodig hebt. Het Belarus leger is nu ook niet waanzinnig. Of Kazachsan of wat andere bergseparatisten.
Het is duidelijk ideologisch, en het is dus ferm opletten voor iedereen.
Als hij echt compleet loco gaat zullen interne vijanden ontstaan en zal de val van Putin onvermijdelijk zijn.
Het zijn wel de analisten van beurshuizen à la Blackrock, JP morgan, Goldman + de banken die voor het meerendeel van het volume van de beurstransacties zorgen, niet echt de retailbeleggers, dus als momenteel de koersen slechts matig corrigeren, dan wil dat zeggen dat zij het risico lager inschatten dan jij.?
Ben je serieus om 'analisten/grootbanken' als referentie te vermelden?
Hier is al 100 keer gepasseerd hoe compleet verkeerd die zijn in 50% van de gevallen, waardoor je het eerder latent werkloze dartsspelers kunt noemen.
Akkoord bij een rationele actor of iemand die ethische grenzen heeft.
Die analisten zorgen totaal niet voor de beurstransacties.Het zijn wel de analisten van beurshuizen à la Blackrock, JP morgan, Goldman + de banken die voor het meerendeel van het volume van de beurstransacties zorgen, niet echt de retailbeleggers, dus als momenteel de koersen slechts matig corrigeren, dan wil dat zeggen dat zij het risico lager inschatten dan jij.
Als bankanalisten koersen beïnvloeden, dan weet je dat die koersbeweging door retailbeleggers komt.Ik beweer niet dat die het beter doen, gewoon dat zij de grootste beïnvloeders van de beurskoersen zijn, wij kunnen misschien wat invloed hebben op de koers van pakweg Resilux of Tessenderlo, maar niet op een Tencent, Facebook of Microsoft hé.
ik blijf eraf -> als de rente stijgt en zuiderse landen komen in problemen dan is't miserie met de banken.Wat denken jullie van de banksector, kijken we naar KBC/KBCA en ING - lijkt me straf dat deze grote blootstelling hebben aan Rusland, rechtstreeks alvast weinig (voor zover ik kon lezen).
Op basis waarvan gaan een Blackrock etc dan hun posities vergroten/verkleinen/opbouwen? Misschien is de term "analist" niet correct, ik zit niet in financiële sector, maar die personen die dat beslissen, dat bedoel ik dus ...Die analisten zorgen totaal niet voor de beurstransacties.
Die dienen meestal gewoon om rapporten te schrijven zodat de investmentbanking tak de aandelen- of obligatie-uitgiftes mag begeleiden voor dat bedrijf.
Als bankanalisten koersen beïnvloeden, dan weet je dat die koersbeweging door retailbeleggers komt.