Of een teken dat olie op de top zit?
Of een teken dat er hier een paar niet alleen beleggen in olie, maar er ook aan zitten te snuiven?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of een teken dat olie op de top zit?

Kijk eens aan, ons juweeltje Lemonade had earnings deze avond, ik wist het zelfs niet.Dat bestaat al hé, bv. Lemonade (LMND).
Een verschroeiend succes voor de investeerder: https://finance.yahoo.com/quote/LMND?p=LMND
Geico (Berkshire) en Progressive staan te trillen op hun benen van die hippe fintechs![]()
Dat is inderdaad extreem verrassend.De markt is wel echt lachen nu. Bedrijven die zeer goede resultaten posten ( Bill.com, Upstart) gaan omhoog maar leveren al hun winst een paar dagen later gewoon terug in. Bedrijven waar er ook maar iets niet naar hun goesting is bij de earnings, direct -20%.
2021 investor: Gewoon alles kopen wat maar groeit.
2022 investor: Als je nog geen geld maakt moet je -80%
![]()

Alles (behalve petrol)Wat zouden goede aandelen zijn om te shorten vandaag?
interessant, en tempting ... maar mijn bonus is nog niet gestort, dus nog geen cash

Aaaaaand it's goneZou op zen minst toch wachten tot na de invasion. Als ge de stappen van Rusland volgt is de kans nu toch echt wel héél groot (90%) dat ze deze nacht of in de vroege morgen (binnen 4-6u) Oekraïne binnenvallen. Best paar dagen nog wachten.

Heb verleden week 10% cash vrijgemaakt EN op beleggersrekening gezet (gisteren wel nog wat Oxy gekocht maar dat zal hopelijk een goede keuze zijn).Aaaaaand it's gone
Wie heeft hier nog kruit droog mannekes?

Het is enkel nog voorbeurs in Europa. Die van de VS is nog niet in voorbeurs. Beetje vroeg?Dikke tegenvaller voorlopig qua koopjes!
Dikke tegenvaller voorlopig qua koopjes!
Bij mij enkel Google op het kooplijstje voorlopig, en eventueel Prosus bijkopenWat staat er op de kooplijstjes?
Bij mij Sofina, WDP, Roche, ASMI, GBL, Ackermans, Amazon, Apple, Siemens,...
...als ze voldoende corrigeren.
Mijn referentie is maart 2020![]()