JanusDR
Well-known member
Dat bestaat al hé, bv. Lemonade (LMND).Als Ageas aandeelhouder maak ik me op lange termijn veel meer zorgen om fintech "superapps" waarbij een beperkt clubje apps (met slechts een handvol grote verzekeringspartners achter de schermen) een groot deel van de Gen Z generatie inpalmt.
De verzekeringslandschap (bvb de belangrijke fragmentatie op die markt, het agent-klant model, etc. ) zou weleens volledig kunnen veranderen.
Een verschroeiend succes voor de investeerder: https://finance.yahoo.com/quote/LMND?p=LMND
Geico (Berkshire) en Progressive staan te trillen op hun benen van die hippe fintechs

Geert Noels heeft over zowat alles compleet ongelijk in de laatste 15 jaar.Iemand die HLN heeft? Geert Noels spreekt er over "kansen voor beleggers", maar over wat heeft hij het dan precies?
Het is voor uw financieel geluk beter dat je zijn artikels absoluut negeert.
Het is zelfs zodanig dat ik me afvraag hoe je dat doet, zoveel ongelijk hebben.
Zelfs als je het met opzet zou proberen, zou het niet lukken.
En ze blijven die kerel een spreekbuis geven. Is dat omdat hij er serieus uit ziet of zo?
Het is waarlijk een raadsel.MNDY duikelt ook naar beneden premarket.
Enig idee waarom?
Echt niemand die dat kon zien aankomen, die massa retailbelegger midcap 'growth' aandelen die stuk voor stuk in elkaar klappen het afgelopen jaar.
De beurs is soms ondoorgrondelijk

Laatst bewerkt: