Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst handmatig via je bankrekening overschrijven.
Dus eigenlijk is de beurs op die manier de nieuwe crypto....Volgend /rwallstreetbets target is NOK.
Crazy gewoon hoe een forum zo een koers kan beinvloeden.
Dus eigenlijk is de beurs op die manier de nieuwe crypto....
en een coin die 30K waard is en waar niks mee gedaan wordt is wel logisch?Was dat al niet het geval? Wat de laatste maanden met TSLA is gebeurd kan zelfs BTC niet overstijgen. De beurs is qua speculatie ook alle logica voorbij op sommige aandelen.

Doet me denken aan de crypto gokkers van enkele jaren terugVolgend /rwallstreetbets target is NOK.
Crazy gewoon hoe een forum zo een koers kan beinvloeden.
. Continue nieuwe munten introduceren, hypen en dumpen/cashen op de rug van goedgelovige mensen die snel veel geld willen verdienen.en een coin die 30K waard is en waar niks mee gedaan wordt is wel logisch?![]()

De vraag is of het eigenlijk niet gewoon marktmanipulatie is?![]()
Jezus, wat een stalen ballen heeft die man. Dat heet pas conviction...
Van $50K in 2019 naar $22M vandaag op GME calls. Legend.![]()
![]()
Gewoon dat je nu een aantal heel uitzonderlijke omstandigheden hebt die samenkomen. Dit gaat nooit meer gebeuren.Echt waanzin. Heb ook zo'n kleine positie ingenomen van zo'n meme stock en heeft mij nu op een maand al meer papieren winst opgeleverd dan al mijn andere aandelen samen -_-Ik lig plat van het lachen met heel die GME. Heb maandag 30 stuks gekocht aan 76 dollar als gokje, maar jezus christus dit gaat hard.
En daar zit je dan met de rest van je port in etf's en bedrijven waar je weldegelijk deftig nagekeken hebt wat de business case you zijn >.<
) en ben dan ook erg blij met op dit moment papieren winst van 4.6K EUR.