Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja het is nu al bijna een jaar dat je echt in hardware bedrijven moet zitten om een serieus graantje mee te pakken.Software aandelen vandaag de dieperik in na slechte resultaten van IBM.
Bedankt. Mogelijk dat er nog een verdiep bovenop komt. Heb het gemist. Had het eerder moeten kopen en nu laat ik het voor wat het is.Tja het is nu al bijna een jaar dat je echt in hardware bedrijven moet zitten om een serieus graantje mee te pakken.
Ik heb deze maand nog VVSM bijgekocht , dat is een ETF die in 25 tal van die bedrijven zit. Heel simpel, het is nog niet gedaan want de grootste bedrijven a la META en Alphabet blijven maar geld erbij pompen.
Software is momenteel not the way to go cru gezegd
Dus toch niet zo vergezocht als je gemakkelijkheidshalve deed uitschijnen. Het ging tenslotte over value en dat is nooit iets waard.En waarom zou Uber 5B $ wegsmijten aan JET? Focus ligt nu op buybacks en als ze al een dure overname doen zie ik dat eerder in de AV-space gebeuren.
Ja hoor.. JET knijpen ze wel even dood. No biggie. Want zodra er een vleugje value rond hangt is het al quasi dood voor RG. Verder het punt straal negeren, altijd gezellig discussiëren met jouJET zit enkel in dezelfde markten als Uber en Uber knijpt die organisch wel dood, Delivery Hero geeft toegang tot tientallen nieuwe markten, waaronder de marktleider in Korea en verschillende landen in het Midden-Oosten.
u vraagt... https://www.fox5dc.com/news/trump-teases-really-big-news-ahead-thursday-night-address ...trump draaitWederom een ongelofelijke saaie beursdag waarbij de portefeuille zweeft rondom ath en het geld gewoon van AI naar SaaS stroomt.
Tijd dat Trump nog eens een zotte tweet doet.
Edit lijkt een goed groene dag te worden
OT: Uber is dus een buy?![]()

En ik die dacht dat Belysse op de bodem zat, hopelijk vroeg of laat een overnamebod of anders zal het mijn eerste faillissement worden denk ik.
"Sell when a stock is yoyo'ing for a time"Ik had een tijd Mohawk maar met beperkte winst verkocht omdat het maar bleef jojo’en tussen +/- 10%
Ed Zitron zijn interviews al bekeken? Die is wat overly bearish voor de clicks, maar drijft het punt wel door: waar is de winst, waar is uw businessmodel?Ben eens wat aan't overpeinzen, misschien heeft iemand hier ook al eens over nagedacht: