Kleine Beursfeiten

Voor pakweg Alphabet is dat toch eigenlijk dit jaar al praktisch 0 als je corrigeert voor SBC en de kapitaalverhoging?

Enkel bekeken als groep, niet per speler. Maar de 'jaren' moest inderdaad 'maanden' zijn, te snel getypt.

Ik focus bij voorkeur altijd op SMID cappers. Synaptics in port daarvoor. Voorziet de integratie van de volledige stack (compute + connectiviteit + software) wat ik interessanter vind dan enkel en alleen de on device chips zelf te bakken want meer concurrentie. Eerste strategische integrator van Google hun (open source) on device programma (Coral NPU) Je kan Google hun dev notes daarover publiek opzoeken voor meer info.
Overname in aandelen van Synaptics door ON Semiconductors tegen een waardering van 7B wordt precies niet gesmaakt: $SYNA min of meer stabiel, $ON -21%. De premie is daarmee volledig weggesmolten.

Overname in aandelen van Synaptics door ON Semiconductors tegen een waardering van 7B wordt precies niet gesmaakt: $SYNA min of meer stabiel, $ON -21%. De premie is daarmee volledig weggesmolten.

Overname volledig gefinancierd door aandelen ON dus dilution en koers Synaptics onmiddellijk proxy van ON. Dubble whammy want eigenlijk is de buy out premium 40%. Geen ramp want nog altijd 50% winst op, maar er zat toch veel meer in (voor de aandeelhouder)

Wat is er met MNTN? +14,76%.
Eigenlijk hele SaaS omhoog, maar geen idee waarom. Hierdoor +2,82% voor PF. Mooie weekafsluiter.

Laatst bewerkt:
Aan 90$ / share, wat dan ongeveer aan 40x Sales is. Dan denk ik dat ik Iridium aan 4.5x Sales nog maar even bijhou want dat is voor de spacetards nog altijd een koopje dan.

Eénmaal, andermaal....verkocht aan meme stock RKLB.

3e overname al dit jaar na Thermon & Synaptics. Nu Abivax nog.

Weet je nog wat ik zei over Lucid paar weken terug? Iedereen zei dat ik gek was...

In 5 dagen, met 30% gestegen.

Ik zei al vanaf het begin, dat Lucid zal stijgen...

Ik heb weeral gelijk. En toch wordt ik weer met de grond gelijk gemaakt of gebanned.

Weet je nog wat ik zei over Lucid paar weken terug? Iedereen zei dat ik gek was...

Ik heb weeral gelijk. En toch wordt ik weer met de grond gelijk gemaakt of gebanned.
Je hebt inderdaad weeral gelijk. Is inderdaad met 30% op 5 dagen gestegen…
Het voordeel van volatiele zombie aandelen: ze kunnen sterk stijgen. Maar het nadeel is dan wel dat ze nog sterker kunnen dalen. Maar dit lijkt mij in dit specifieke geval een detail. Hopelijk geraak je er met flinke winst uit 🤔😉. Veel succes alvast!

Moet wel een hard leven zijn, gebanned worden omdat je gelijk hebt!

Goeie maand geleden 2.4k in SLS gedropt. Gaat aan dit tempo mijn eerste 100+% zijn en als de DD die ik van een aantal mensen gelezen heb klopt, mogelijk nog wat meer. 🙃

Terug
Bovenaan