FernandoFreecashflow
Member
Voor pakweg Alphabet is dat toch eigenlijk dit jaar al praktisch 0 als je corrigeert voor SBC en de kapitaalverhoging?Wat toch gewoon al 2 jaar aan de gang is en exact de reden waarom ik ze nooit in port wou hebben. FCF projecties van die mannen eens zien...die gaan onder 0 binnen een paar jaar.
