Racing_Genk
Well-known member
OpenAI spreekt nu ook van een beursgang eind 2026, waardering van 1T $ en zouden >60B $ willen ophalen.
Eerste echte serieuze AI IPO.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misplaatst optimisme kan ik nog volgen, zwakke fundamentals wil ik ook nog in meegaan, maar met een liquiditeitskraan die wagenwijd openstaat is er weinig reden om uit te stappen. Die opportuniteitskost die je daar nu vermeldt gaat de komende jaren lineair/exponentieel toenemen (met ups en downs erin), er is geen reden om nu aan de zijlijn te gaan staan. Gewoon buy & hold, zoals Buffett het ook al tig keer heeft aanbevolen en niet uitstappen met de minste short-term volatility golf of als je hoogtevrees krijgt.
Waardering lijkt me wel een beetje van de pot gerukt imo.OpenAI spreekt nu ook van een beursgang eind 2026, waardering van 1T $ en zouden >60B $ willen ophalen.
Zullen dan aan 20-25B $ revenue zitten dus revenue multiple van 40-50xWaardering lijkt me wel een beetje van de pot gerukt imo.
Da''s dubbel zo hoog dan hun funding waardering...OpenAI spreekt nu ook van een beursgang eind 2026, waardering van 1T $ en zouden >60B $ willen ophalen.
Als dat begin 2025 zou zijn zou ik instant mijn kapitaal dat ik nu heb daar in steken. Maar zo ver in de toekomst, koffiedik kijken. Maar sowieso met stip op de kalender aanduiden.OpenAI spreekt nu ook van een beursgang eind 2026, waardering van 1T $ en zouden >60B $ willen ophalen.
Snowflake had op de SaaS piek een revenue multiple van 100x.Da''s dubbel zo hoog dan hun funding waardering...
Ik ben zelf ook benieuwd wat zo'n Software Defined telco oplossing gaat betekenen down the line.Sheesh, Nvidia gaat nu Nokia uit de doden terughalen. Meteen 15% omhoog. Deze partnerschap is mij compleet ontgaan en als ik naar de beurs kijk zat het al wel even in de pijplijn. Had wel een perfecte pairing geweest voor mijn data center plays.
Durf ik een klein beetje van de winsten in deze AI slop te steken...
Ik geloof wel in de oplossing mbt al die data etc via 6G en verder te versturen. De nood aan bandbreedte is huge + groeiend en we gaan sowieso evolueren naar draadloze (deel)oplossingen. En Nokia is wel gepivot naar een topper op dat vlak. Ik heb ze vroeger even gevolgd en zelfs in de PF gehad. Maar alles wat ze deden werd lauw ontvangen door investeerders waardoor ik uiteindelijk afhaakte met een klein verlies of quasi net break-even of zoiets. De recente veranderingen kunnen dat wel veranderen. Ondanks reeds een felle stijging kan dit namelijk wel eens effectief hun herintrede zijn...Ik ben zelf ook benieuwd wat zo'n Software Defined telco oplossing gaat betekenen down the line.
Over een week zijn de earnings. Ik wacht.Bill holdings ook maar lang zonder beweging... verkopen?
-10% vandaagWat denken jullie van Stellantis ? Iemand die positie inneemt en gelooft in kentering binnen de auto-sector?
De Franse autogroep Stellantis is de voorbije maanden niet meer beneden het dieptepunt van april (7,265 euro) gedaald. Begin oktober werd er een w-figuur gevormd, waarna het aandeel even boven de dalende weerstandslijn is gestegen. Intraday werd de weerstand op 9,017 euro even overschreden. Het aandeel is intussen ook boven de 50- en 100-daagse gemiddelden gaan postvatten.

De grote blowoff bij AI komt nog, denk ik. Nu even correctie voor de laatste grote run? Eerst iedereen nog zotter maken.Meta lo,nkt naar mij. maar nog een MAG7 erbij pakken is wat ridicuul en te veel AI exposure... Alhoewel...
Er zijn idd een aantal vaste posten die niet kan wijzigen. Maar de inhouding op je persoonsbelasting kan je wel laten verminderen als je dat wil.Dit is geen recht.
Er zijn bepaalde vrijstellingen/vemrindering waar mensen recht op kunnen hebben (bijvoorbeeld personen ten laste).
Maar bedrijfsvoorheffing mag niet zomaar verlaagd worden.
Daarstraks een positie geopend @665 USD Ik zag het stijgen nadat het bijna dipte tot 650, could not resistMeta lo,nkt naar mij. maar nog een MAG7 erbij pakken is wat ridicuul en te veel AI exposure... Alhoewel...
Eenmalige taxhit die zo een reusachtig stuk cap wegwipet... Dat bouncet terug. De aandelen die ik verkocht had zat voor een goed stuk op mijn bankaccount, dus was meteen een goede reden om weer wat geld door te sluizen naar mijn veel goedkopere online brokers.