potloodslijper1
Active member
En daarnaast wat flexi-jobben door Parijs Hilton haar cocktails te schenken op haar eiland?Beetje extra short en extra puts op nasdaq.
Omdat het kan.
En omdat Buffet altijd zegt: you don't loose if you don't sell.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En daarnaast wat flexi-jobben door Parijs Hilton haar cocktails te schenken op haar eiland?Beetje extra short en extra puts op nasdaq.
Omdat het kan.
Iemand die een verkoop - doel heeft voor ASML of kiezen jullie eerder om bij te houden LT gezien positie in de markt?
Googl search is dead bro.Alphabet![]()
Dalen vermoed ik?Hmmm wat gaat er met de antimoonprijzen gebeuren nu China zogezegd als rare Earth's terug aan de VS zal verkopen..
Buffett heeft nooit puts gekocht op indices omdat hij op korte termijn volatility wou inzetten, dat staat net haaks op zijn value investing filosofie.Beetje extra short en extra puts op nasdaq.
Omdat het kan.
Antimoon gaat daar niet bij zitten.Hmmm wat gaat er met de antimoonprijzen gebeuren nu China zogezegd als rare Earth's terug aan de VS zal verkopen..

Hopen dat het niet resulteert in een loose butthole vooral.Beetje extra short en extra puts op nasdaq.
Omdat het kan.

YES. Mooie payday. Winst van 6 cijfers door meer dan 2 jaar te blijven zitten.PTSB zet zichzelf in de etalage (https://www.irishtimes.com/business...tate-controlled-ptsb-puts-itself-up-for-sale/) met bijhorende koersstijging.
Ere wie ere toekomt, dank aan @Wartan om het aandeel hier destijds te lanceren!

Wauw, heel mooi!YES. Mooie payday. Winst van 6 cijfers door meer dan 2 jaar te blijven zitten.
YTD +90pct voor PTSB.
Zonet alles verkocht.![]()
Kan het niet meer opbrengen als je zou wachten tot ze een koper hebben ?YES. Mooie payday. Winst van 6 cijfers door meer dan 2 jaar te blijven zitten.
YTD +90pct voor PTSB.
Zonet alles verkocht.![]()
Stijging kan er vooral nog komen als er meerdere geinteresseerden zijn en als de rest van de checklist (die ik hier ooit eens gepost heb, waaronder zaken als dividend, uitstap staat, risico kapitaal dat vrijkomt etc...) vervuld wordt.Kan het niet meer opbrengen als je zou wachten tot ze een koper hebben ?

Proficiat alleszins. Mooie callStijging kan er vooral nog komen als er meerdere geinteresseerden zijn en als de rest van de checklist (die ik hier ooit eens gepost heb, waaronder zaken als dividend, uitstap staat, risico kapitaal dat vrijkomt etc...) vervuld wordt.
Voor mij is mijn doel bereikt en stap ik uit. Ik hoef niet per se er alles uit te halen (want dat houdt ook risicos in).