Misterblort
Well-known member
Zou ge nog bijkopen aan deze prijs?Iemand dit winst neemt op ASML. Ik zit erin van 690 ongeveer. Maar na die forse stijging recent weet ik niet goed wat gedaan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou ge nog bijkopen aan deze prijs?Iemand dit winst neemt op ASML. Ik zit erin van 690 ongeveer. Maar na die forse stijging recent weet ik niet goed wat gedaan
Nee dat niet : eerder houden.Zou ge nog bijkopen aan deze prijs?
Voila dan moet ge het houdenNee dat niet : eerder houden.
Ge moet uzelf de vraag stellen wat ge in de toekomst ziet gebeuren, of niet gebeuren en u beslissing daarop afstemmen.Voor mij een teken om nog wat NVDA te verkopen (20 stuks). Ik zit nu nog met 100 aandelen aan een GAK 40 USD. Het heeft al veel opgebracht, maar het momentum is ondertussen toch wel wat weg. Echt overprijst zoals tijdens dotcom is het (nog) niet. Ik denk wel dat praktisch alles nu wel in in de prijs zit, zelfs met het nieuws van gisteren is NVDA alsnog blijven hangen rond 183$.Nvidia pompt geld in verlieslatende klanten -> verlieslatende klanten gebruiken Nvidia's funding om meer GPU's van Nvidia te kopen -> Sales Nvidia stijgen.
Rinse & repeat.
Dat is gewoon dot.com playbook all over again.
Geen mening over waar de koersen naar toe gaan komende jaren, gewoon een observatie.
Was/is Intel klant van Nvidia? Of refereer je naar een andere investering?Nvidia pompt geld in verlieslatende klanten -> verlieslatende klanten gebruiken Nvidia's funding om meer GPU's van Nvidia te kopen -> Sales Nvidia stijgen.
Rinse & repeat.
Dat is gewoon dot.com playbook all over again.
Geen mening over waar de koersen naar toe gaan komende jaren, gewoon een observatie.
't gaat over OpenAI héWas/is Intel klant van Nvidia? Of refereer je naar een andere investering?
Hoe zit het ondertussen met @JanusDR zijn beleggersportefeuille?Als mijn 16-jarig neefje en zowat alle retailbeleggers die ik ken hun winsten en superioriteit van de daken schreeuwen, dan rest er mij niets anders dan nederig te applaudiseren voor hun succes.
2M of 3M ondertussen?Woopdiewoop. Nieuwe ATH hier. Het is een mooi rond getalletje ook.
Not that surprising uiteraard, aangezien de indexen ook op ATH staan. Al doet de EUR/USD wel beetje pijn momenteel.

Woopdiewoop. Nieuwe ATH hier. Het is een mooi rond getalletje ook.
Not that surprising uiteraard, aangezien de indexen ook op ATH staan. Al doet de EUR/USD wel beetje pijn momenteel.

Er zijn ook experts die de $ nog eens 10% verder zien zakken -> er is geen enkele incentive voor Trump om een hoge $ te hebben...integendeelDaarom nu dollars kopen he.
Als de dollar zich hersteld en de Amerikaanse beurzen standhouden dan ontploft de portefeuille hier.![]()
Daarom nu dollars kopen he.
Als de dollar zich hersteld en de Amerikaanse beurzen standhouden dan ontploft de portefeuille hier.![]()
Er zijn ook experts die de $ nog eens 10% verder zien zakken -> er is geen enkele incentive voor Trump om een hoge $ te hebben...integendeel
He doesn't care about inflatie hé -> zelfs bij 3% inflatie wil hij nog steeds lange rente op 1% hebben.*kuch* inflatie *kuch*.
Het is niet alsof ze bananen of chocolade of computer chips of whatever lokaal produceren. Ja, Trump wil het, maar het gebeurt niet.
Ipv 10 dollar zal het 11 of 12 dollar zijn voor het lokaal product zodat de lokale producent zijn inkomen constant blijft.
Je kunt niet EN tarieven heffen EN de kosten willen afwimpelen op de producenten EN je rente laag willen houden EN je munt zwak willen krijgen EN inflatie buiten houden. It's nice to want things, maar daarom gebeuren ze nog niet... But that being said. Wat van het lijstje zal er eerst afvallen ? Geen idee. Voor hetzelfde geld gaat de munt nog 20% naar beneden met alle gevolgen vandien. Misschien niet. Dunno.
He doesn't care about inflatie hé -> zelfs bij 3% inflatie wil hij nog steeds lange rente op 1% hebben.
Ik weet het ook niet, en ga er ook niet voor hedgen of whatever, maar als ik moet gokken op $ hoger of lager tegen het einde van het jaar, dan zou ik op lager inzetten -> onze oranje vriend krijgt meestal wel wat hij wil, one way or another.
Altijd leuk om te doen, congrats!Intussen +50% op mijn investering in Ondas op kleine maand tijd (USD 2.5k winst). Vanaf volgende week mag ik verkopen. Waarschijnlijk eigen inleg eruit halen