Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Novo Nordisk heeft bekendgemaakt dat CEO Lars Fruergaard Jorgensen zal aftreden"
Net wat het toch al sukkelend aandeel niet nodig heeft zeker? Heel de situatie met de druk van Trump / US was ook al geen goed vooruitzicht, maar dit komt er nu nog bovenop.
Wat-o-wat doen met m'n aandelen in Novo Nordisk? Ik sta al een stuk in het negatief... toch verkopen? Of nog bijhouden en hopen op een recovery (vroeg of laat) ?
Last van concurrentie en dus competitieve positie in vraag, is geen fundamenteel item?Verkoop nooit als je verlies hebt. (tenzij het bedrijf in grote financiële problemen zit) Met Novo Nordisk is er opzich niets mis mee als bedrijf. Fundamenteel is het top. Gewoon last van concurrentie de laatste maanden.

Ik heb voorlopig geen Oxy meer by the way.Brkb was netto verkoper in Q1
Banken er idd uit.
EDIT: elke OXY transactie wordt via Form 4 al gemeld (laatste in Feb)

Novo Nordisk bied ook verschillende andere diensten en producten aan. We zullen zien wat er gebeurdLast van concurrentie en dus competitieve positie in vraag, is geen fundamenteel item?![]()
En om je gerust te stellen. Ik heb ook aandelen van Novo haha en ik sta zelf 7% in de min haha. 
"Novo Nordisk heeft bekendgemaakt dat CEO Lars Fruergaard Jorgensen zal aftreden"
Net wat het toch al sukkelend aandeel niet nodig heeft zeker? Heel de situatie met de druk van Trump / US was ook al geen goed vooruitzicht, maar dit komt er nu nog bovenop.
Wat-o-wat doen met m'n aandelen in Novo Nordisk? Ik sta al een stuk in het negatief... toch verkopen? Of nog bijhouden en hopen op een recovery (vroeg of laat) ?
Beter gewoon volledig afstappen van het guru chasen.Ik heb voorlopig geen Oxy meer by the way.
Staat mij totaal niet aan dat den dikken en Abel niets bijkochten aan 34.
1) ik had oxy vóór Buffett zijn grote positie kocht in februari-maart 2022.Beter gewoon volledig afstappen van het guru chasen.
Omdat OXY enorm duur is.1) ik had oxy vóór Buffett zijn grote positie kocht in februari-maart 2022.
2) Ik ben geen sociopaat die zich te superieur voelt om te erkennen dat sommigen betere en up to date informatie kunnen hebben.
In casu eigenaar zijn van zowat het grootste energiebedrijf van de US, met productie, transmissie, en distributie van zowat alle soorten energie van wind tot gas, olie en steenkool;
met opvolging van productie- en efficiëntiecijfers van de Texas railroad commissie;
en met grote posities in Chevron en Oxy en rechtstreekse lijnen nr de ceo's.
Ik vind het verdacht dat 35 geen voldoende lage prijs was om bij te kopen.
Dat betekent dat er misschien risico's zijn die ik niet voldoende inschat.
En als ik potentieel iets over het hoofd zie, ben ik liever weg aangezien dit een grote positie is voor mij.
Hij verkoopt ook niet aangezien het een permanente positie is.
Maar ik wacht liever tot Abel het een beter moment acht om bij te kopen, rekening houdend met geopolitiek etc.
En mijn excuses dat ik geen geniale analyses deel over de 200sma en steunpunten, bitcoin ponzi's, of Stellantis/Alfen ongelofelijk lage P/FCF.Beter gewoon volledig afstappen van het guru chasen.
Heb je een aantal voorbeelden van een aantal van die (ex ante) domme fouten?maar dat verhinderd hen niet om domme fouten te maken, zoals ze wel al vaker gedaan hebben.
Luchtvaart en olie (ConocoPhillips)Heb je een aantal voorbeelden van een aantal van die (ex ante) domme fouten?
En je bent voltijds professioneel belegger?Portefeuille is Vnp, Genus, en cash.
Dat is duidelijk aangezien je nog steeds niet inziet dat BTC treasuries geen Ponzi zijn.En mijn excuses dat ik geen geniale analyses deel over de 200sma en steunpunten, bitcoin ponzi's, of Stellantis/Alfen ongelofelijk lage P/FCF.
Ik ben ook maar een eenvoudige jongen met beperkingen.

Was je enige maanden geleden niet teleurgesteld in jezelf dat je Novo niet had gekocht voor de run up, ondanks je mening over Ozempic en co? Als alles duidelijk en voorspelbaar is zijn de aandelen te duur. Van zodra er onzekerheid/paniek/slecht sentiment ontstaat is het niet meer interessant want A of B en C is een risico. Soms is het voorspelbaar én goedkoop, maar is de sector niet interessant. Soms zit én prijs én marktpositie én sector goed, maar dan wacht je weer op macro indicator X of activering van circuit breakers alvorens iets te kopen.Last van concurrentie en dus competitieve positie in vraag, is geen fundamenteel item?![]()
Gewoon ook naar de grafieken kijkenWas je enige maanden geleden niet teleurgesteld in jezelf dat je Novo niet had gekocht voor de run up, ondanks je mening over Ozempic en co? Als alles duidelijk en voorspelbaar is zijn de aandelen te duur. Van zodra er onzekerheid/paniek/slecht sentiment ontstaat is het niet meer interessant want A of B en C is een risico. Soms is het voorspelbaar én goedkoop, maar is de sector niet interessant. Soms zit én prijs én marktpositie én sector goed, maar dan wacht je weer op macro indicator X of activering van circuit breakers alvorens iets te kopen.
.