Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch straf dat dergelijke reacties komen als de beurs daalt, en niet als hij straffeloos Amerikanen naar El Salvador deporteert zonder enig proces terwijl hij de rechterlijke macht negeert, en ondertussen ook Canada dreigt te annexeren.Ik kan mij niet inbeelden dat Trump nog veilig kan rondlopen... Is dit suicide by investor? Surely zitten er al verschillende gekken in Amerika hun scopes af te stellen terwijl ze op hun Robinhood appje kijken.
Heel hard.Voor X-Fab durf ik geen enkele andere voorspelling doen dan dat het op LT de markt zal underperformen. Vraag is alleen hoe hard...
Klopt.Toch straf dat dergelijke reacties komen als de beurs daalt, en niet als hij straffeloos Amerikanen naar El Salvador deporteert zonder enig proces terwijl hij de rechterlijke macht negeert, en ondertussen ook Canada dreigt te annexeren.
Voor X-Fab durf ik geen enkele andere voorspelling doen dan dat het op LT de markt zal underperformen. Vraag is alleen hoe hard...
Het is dan ook de age of full retard, en niet de age of ai !Heel hard.

Veel van zijn gekkigheden zijn relatief 'gericht'. Maar een hele economie gijzelen, dat is iedereen treffen en zeker uw eigen kiezers wanneer die opmerken dat ze tegen gefabriceerde inflatie opkomen straks.Toch straf dat dergelijke reacties komen als de beurs daalt, en niet als hij straffeloos Amerikanen naar El Salvador deporteert zonder enig proces terwijl hij de rechterlijke macht negeert, en ondertussen ook Canada dreigt te annexeren.
~10%Hoeveel percent staken jullie van spaargeld in de beurs? Denk dat het bij sommige redelijk hoog ligt.
Tamelijk wat de laatste tijd (want spaarrekening levert amper iets op en inflatie knaagt eraan), maar zal nu toch wat meer buffer voorzien.Hoeveel percent staken jullie van spaargeld in de beurs? Denk dat het bij sommige redelijk hoog ligt.
Inderdaad.Veel van zijn gekkigheden zijn relatief 'gericht'.
Het probleem is dat je die 30% deplorables alles kunt wijsmaken.Dat jij en ik grijze haren krijgen van zijn afschuwelijke beleid dat is minder impactvol dan zijn eigen cult die nu begint te voelen dat ze zelf worden opgeknoopt.
Allesomvattend (dus vermogen als basis) zit hier 70% in aandelen en 30% in cash, mijn loon gaat al een tijdje 100% naar aandelen, echt spaargeld op een rekening heb ik niet meer opgebouwd de laatste jaren. Vastgoed tel ik niet mee vermits ik gewoon blote eigenaar ben.Hoeveel percent staken jullie van spaargeld in de beurs? Denk dat het bij sommige redelijk hoog ligt.
99%Hoeveel percent staken jullie van spaargeld in de beurs? Denk dat het bij sommige redelijk hoog ligt.
een klein beetje cash voor moest iets in mijn huis het begeven en in geval van werkloosheid rekenen op de verzekering gewaarborgd wonen en een uitkering, dankuwel overheid. Niet dat dat er zit aan te komen (pray).uit te zoeken en ook geen idee of de senator in kwestie het scherpste potlood in de schuif is. Maar qua verklaring voor die waanzinnige tariffs tot nu toe
.90%Hoeveel percent staken jullie van spaargeld in de beurs? Denk dat het bij sommige redelijk hoog ligt.
Zo sinister momenteel.
Als oxy onder de 30$ zakt denk ik dat ik terug all-in ga....
Serieus overdreven paniekreacties. Die onzin van die tarieven: die gaan ze aanpassen, ze hebben geen alternatief.