Mijn portefeuille altijd zo geweest.Wel opmerkelijk om te lezen dat iedereen hier nu plots overweight cash en/of defensieve waarden type goud was voor de grote daling...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn portefeuille altijd zo geweest.Wel opmerkelijk om te lezen dat iedereen hier nu plots overweight cash en/of defensieve waarden type goud was voor de grote daling...
Mja, dat is zoals Buffett die nu weer praise krijgt voor zijn hoge cash balans.VIX nog "maar" op 27.
Van echte paniek is er dus nog geen sprake, ondanks de -4 tot -5% op de Amerikaanse beurzen.
Wel opmerkelijk om te lezen dat iedereen hier nu plots overweight cash en/of defensieve waarden type goud was voor de grote daling...
Crox was min of meer te verwachten.Crox - 17% is toch overdreven met hun fcf....oxy ook stevige klap....
Bring back sleepy joe plsHoe zat dit hier precies weer met "Trump goed voor economie en mijn aandelen", en "de soep wordt niet zo heet opgediend, het is 4D strategie van de stable genius!"...?
INCOMING!!![]()
In goede staat was hij meer waard geweest?Een in de prak gereden wagen kan ook geld opbrengen, zoals bij Tom Waes.
Ik post al graag nog eens een YTD update:Classic. Als je wat goed oplet weet je ondertussen wel bij wie het geloofwaardig is en bij wie niet. En YTD updates worden ook enkel gepost als het goed is, natuurlijk!

Het is gebeurd. Ik sta YTD negatief!![]()

Klinkt als de verkiezingsslogan voor trump 3. Misschien dat Musk die tegen dan ook onderschrijft.Ik post al graag nog eens een YTD update:
Strategie: US-MAN
Eerste update op 25/02
Vandaag zijn we 5 weken later: YTD -18.86%
Positief hieraan is dat ik, ondanks 100% in de USA belegd te zijn, te blijven, en bij te kopen als ik kan, ik in absolute getallen op dit forum maar een kleine garnaal ben en ik zo uitkom op de wijsheid die veel OCMW-klanten ook belichamen: je kan niet veel geld verliezen als je er in eerste instantie al niet veel hebt![]()
Die gaat wel terug omhoog als Trump in Iran begint te rammelen.OXY -10pct
Die had ik niet zien aankomen...
Was je nu vorige week niet nog verbaasd dat sommigen nog altijd met opties bezig zijn en dat ze met gemak 33% belasting aan hun voeten zouden hebben?@Straddle Toch wel geschift hoe hoog die gamma is bij puts als de prijs dicht bij de strike beweegt en er wat volatiliteit bijkomt
Sta +1,2% vandaag, terwijl mijn 25% oxy positie een 15% pandoering krijgt.