Kleine Beursfeiten

VIX nog "maar" op 27.
Van echte paniek is er dus nog geen sprake, ondanks de -4 tot -5% op de Amerikaanse beurzen.

Wel opmerkelijk om te lezen dat iedereen hier nu plots overweight cash en/of defensieve waarden type goud was voor de grote daling...
Mja, dat is zoals Buffett die nu weer praise krijgt voor zijn hoge cash balans.

Maar dat hij op die 15 jaar honderden percenten rendement heeft laten liggen wordt dan niet over gesproken natuurlijk.

Wat me nog het meest irriteert is dat ik geen flauw idee heb welke regio of sector ik moet aanschaffen. Met al die wispelturigheid en onzekerheid dat Trump creëert kan je niets van middellange of lange termijn visie schetsen.

Ook dat idee dat hij zijn eigen dollar lager wilt doet me dan denken dat je best uit de VS wegblijft momenteel?

Ik weet het op dit moment echt niet.

Kleine daling van minder dan 5%: iwda bijgekocht. Morgen verwacht ik reeds n licht herstel. En dan is de enige vraag die ons nog rest: when moon?

In MAGA we trust.
1000025017.jpg

Classic. Als je wat goed oplet weet je ondertussen wel bij wie het geloofwaardig is en bij wie niet. En YTD updates worden ook enkel gepost als het goed is, natuurlijk!
Ik post al graag nog eens een YTD update:

Strategie: US-MAN 🦅

Eerste update op 25/02
Het is gebeurd. Ik sta YTD negatief! 👹🤖👻

Vandaag zijn we 5 weken later: YTD -18.86% :oi22:

Positief hieraan is dat ik, ondanks 100% in de USA belegd te zijn, te blijven, en bij te kopen als ik kan, ik in absolute getallen op dit forum maar een kleine garnaal ben en ik zo uitkom op de wijsheid die veel OCMW-klanten ook belichamen: je kan niet veel geld verliezen als je er in eerste instantie al niet veel hebt :woohoo:

Ik post al graag nog eens een YTD update:

Strategie: US-MAN 🦅

Eerste update op 25/02

Vandaag zijn we 5 weken later: YTD -18.86% :oi22:

Positief hieraan is dat ik, ondanks 100% in de USA belegd te zijn, te blijven, en bij te kopen als ik kan, ik in absolute getallen op dit forum maar een kleine garnaal ben en ik zo uitkom op de wijsheid die veel OCMW-klanten ook belichamen: je kan niet veel geld verliezen als je er in eerste instantie al niet veel hebt :woohoo:
Klinkt als de verkiezingsslogan voor trump 3. Misschien dat Musk die tegen dan ook onderschrijft.

@Straddle Toch wel geschift hoe hoog die gamma is bij puts als de prijs dicht bij de strike beweegt en er wat volatiliteit bijkomt :oink:

Sta +1,2% vandaag, terwijl mijn 25% oxy positie een 15% pandoering krijgt.

@Straddle Toch wel geschift hoe hoog die gamma is bij puts als de prijs dicht bij de strike beweegt en er wat volatiliteit bijkomt :oink:

Sta +1,2% vandaag, terwijl mijn 25% oxy positie een 15% pandoering krijgt.
Was je nu vorige week niet nog verbaasd dat sommigen nog altijd met opties bezig zijn en dat ze met gemak 33% belasting aan hun voeten zouden hebben?

Terug
Bovenaan