Kleine Beursfeiten

Toffe job als fed chairman.

Jaren lang gekak over je krijgen van trumpie.

En als hij zijn masterclass "fuck up economy" start, mag de fed de boel redden. :laugh:

Ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen met de defensie aandelen. Als blijkt dat men niet snel genoeg kan opschalen gaat dat toch weer een serieuze correctie worden?

Toffe job als fed chairman.

Jaren lang gekak over je krijgen van trumpie.

En als hij zijn masterclass "fuck up economy" start, mag de fed de boel redden. :laugh:
Binnen 2 jaar zit daar een loyale gek ipv Jpow (tenzij de senaat miraculeus naar de democraten gaat in 2026), good times coming voor de Amerikaanse economie.

akkoord hoor maar gezien het sentiment en de fomo die heerst als het over defesie gaat vond ik het toch merkwaardig.

Ook akkoord hoor :-)
Ik heb er ook geen concrete verklaring voor, maar bij het minste nieuws rond mogelijke de-escalatie wordt er blijkbaar stevig verkocht. En in Rheinmetall zit natuurlijk ook al heel veel voorspelde groei ingeprijsd.

Iemand een idee of Confluent al een buy is? 9 x p/s voor 24% groei. Ben aant twijfelen om al dan niet te wachten tot prijs eventueel rond 20$ staat.

Ok, mijn portefeuille had nog redelijk stand gehouden tot nu toe met slechts één negatieve uitschieter. Maar nu is het niet meer grappig. Die idioot van een Trump is mij niet alleen veel frustraties maar ook veel geld aan het kosten. :(

Ok, mijn portefeuille had nog redelijk stand gehouden tot nu toe met slechts één negatieve uitschieter. Maar nu is het niet meer grappig. Die idioot van een Trump is mij niet alleen veel frustraties maar ook veel geld aan het kosten. :(
Ik wil niet panikeren. Dit is allemaal korte termijn en ik heb geen idee hoe het er over een maand of jaar zal uitzien. Als ultrakapitalist moet Trump toch ook weten dat de markt hier niet echt baat bij heeft.

Als je in goede bedrijven hebt geïnvesteerd is dat allemaal geen probleem op lange termijn. Zoals eerder al vermeld : DCA richting betere tijden.

Gokjes genre mijn laatste PACB schijfje kunnen wel eens wat meer gevaar lijden. De NVDA stairway to heaven is misschien ook wel gedaan op dit elan, los van hun absolute earnings smashes.

Dat gezegd zijnde, van mijn PF is nu al wel het één en ander terug hersteld maar mijn beste presteerder is mijn gokje op Atos, waar elke maand meer legit vertrouwen in komt. Dat samen met enkele DCA buys.

Vandaag wordt ook weer bloedrood dus buckle up. :')

Aan de gemiddelde Amerikaan die typisch zwaar in stock market zit ook, dus kwestie van tijd tot deze van zijn oren gaat maken en Trump serieus tegenwind gaat krijgen van zijn achterban want héél veel mensen zijn héél veel geld aan het verliezen op deze manier. (en hij kan dit nogal moeilijk op Biden of iemand anders steken)

Terug
Bovenaan