AgeofAI
Well-known member
Fout in m'n vorige post. Gaat over de 240P Dec25 niet Dec 26.in Lynx kost die 27,5 $ ??
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fout in m'n vorige post. Gaat over de 240P Dec25 niet Dec 26.in Lynx kost die 27,5 $ ??
Net ingekocht vanmorgend, fmlRheinmetal opeens een serieuze patat. Ik snap niet van waar dat komt.

MELI verkocht, ingeruild voor VTS
Wat is er aan de hand met MELI? Down the drain met de rest of is er iets specifieker?
Rheinmetal opeens een serieuze patat. Ik snap niet van waar dat komt.

akkoord hoor maar gezien het sentiment en de fomo die heerst als het over defesie gaat vond ik het toch merkwaardig.Valt precies nog mee: -7% is in deze tijden geen uitzonderlijke beweging op 1 dag voor veel aandelen... zeker als je YTD nog op +85% staat![]()
Binnen 2 jaar zit daar een loyale gek ipv Jpow (tenzij de senaat miraculeus naar de democraten gaat in 2026), good times coming voor de Amerikaanse economie.Toffe job als fed chairman.
Jaren lang gekak over je krijgen van trumpie.
En als hij zijn masterclass "fuck up economy" start, mag de fed de boel redden.![]()
akkoord hoor maar gezien het sentiment en de fomo die heerst als het over defesie gaat vond ik het toch merkwaardig.

Meli -1.8 inclusief afterbeurs.Pfieuw chanceke gehad
Meli -1.8 inclusief afterbeurs.
VTS -1% inculsief afterbeurs.
Welke chanche? 0.8% ?

Investering in Mexico aangekondigd van 3.4 miljard, vermoed van daar.Pfieuw chanceke gehad
Alleen spijtig dat MELI de vloer gaat aanvegen met VTS op lange termijn.Pfieuw chanceke gehad
Ik wil niet panikeren. Dit is allemaal korte termijn en ik heb geen idee hoe het er over een maand of jaar zal uitzien. Als ultrakapitalist moet Trump toch ook weten dat de markt hier niet echt baat bij heeft.Ok, mijn portefeuille had nog redelijk stand gehouden tot nu toe met slechts één negatieve uitschieter. Maar nu is het niet meer grappig. Die idioot van een Trump is mij niet alleen veel frustraties maar ook veel geld aan het kosten.![]()
Aan de gemiddelde Amerikaan die typisch zwaar in stock market zit ook, dus kwestie van tijd tot deze van zijn oren gaat maken en Trump serieus tegenwind gaat krijgen van zijn achterban want héél veel mensen zijn héél veel geld aan het verliezen op deze manier. (en hij kan dit nogal moeilijk op Biden of iemand anders steken)Ok, mijn portefeuille had nog redelijk stand gehouden tot nu toe met slechts één negatieve uitschieter. Maar nu is het niet meer grappig. Die idioot van een Trump is mij niet alleen veel frustraties maar ook veel geld aan het kosten.![]()