Wilto
Well-known member
Philip Morris vorig jaar verkocht na jaren hold. was 10y stagnant. Afgelopen 6 maand +50%. Iedereen heeft wel zo'n zaken zeker?Verdoeme he.
Je hebt concurrentie![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Philip Morris vorig jaar verkocht na jaren hold. was 10y stagnant. Afgelopen 6 maand +50%. Iedereen heeft wel zo'n zaken zeker?Verdoeme he.
Je hebt concurrentie![]()
Gisteren weer een positie geopend.@Racing_Genk : MDB weer interessant na ferme daling straks?
Calls gesloten met 51% winst - waren 17 April $47.5 calls, dus nog wel wat looptijd, maar liever het zekere voor het onzekere.Bij opening vandaag wat OXY calls genomen daar dit iets te belachelijk begon te worden. Klein percentage portefeuille (5%). Had liever puts geschreven maar daar ik er al lopen had op Googl en maxed out, kon ik niet meer bijschrijven.
EUR met bijna 5% gestegen vs USD op een week.
Chance dat ik enkele dagen geleden helft van mijn cash USD -> EUR heb geconverteerd.

En ik was aan het werk bij beursopening dus de dip op HDSN ook niet kunnen kopen. Frustrerende dagen...Solvay![]()
Binnenkort kun je AMR bijkopen iets boven 100$En ik was aan het werk bij beursopening dus de dip op HDSN ook niet kunnen kopen. Frustrerende dagen...
.Bedankt voor de infoGisteren weer een positie geopend.
Junk zoals Hashicorp werd vorig jaar voor een hogere multiple overgenomen door IBM. Goede peer voor potentiele take-out valuation floor maar MDB is beter.
. Mij lijkt het naar 155$ te gaan en ga daar een positie openen.Goede tip - ben zeker geen expert maar ik herinner me wél wat artikelen een paar jaar terug waar bij een aanzwengelende inflatie meteen naar apple gekeken werd. En als meneer de president zo verder doet gaat die inflatie ongetwijfeld verder de hoogte in.Dankzij deze langverwachte correctie(tje) kon ik de voorbije 2 weken bijna dagelijks putposities verkleinen of afsluiten met mooie winsten.
Dus ondanks de ferme EUR/USD tegenvaller toch een nieuwe ATH.
Ben puts aan het afbouwen, maar heb aan de huidige prijzen toch 2 grote namen die hoog op m'n radar staan voor nieuwe puts:
Apple en Starbucks.
Zijn nog niet gecorrigeerd, en de puts zijn zeer attractief geprijsd. Een lichte daling zorgt als snel voor dikke returns.
Zie bvb (random gekozen) AAPLDec26 $240P aan $20. Als het aandeel met slechts 10% zakt tegen de zomermaanden, kom je al rap aan 40-50% verwacht rendement.
Mexico en Trump tariffs vermoed ikWat is er aan de hand met MELI? Down the drain met de rest of is er iets specifieker?
in Lynx kost die 27,5 $ ??Dankzij deze langverwachte correctie(tje) kon ik de voorbije 2 weken bijna dagelijks putposities verkleinen of afsluiten met mooie winsten.
Dus ondanks de ferme EUR/USD tegenvaller toch een nieuwe ATH.
Ben puts aan het afbouwen, maar heb aan de huidige prijzen toch 2 grote namen die hoog op m'n radar staan voor nieuwe puts:
Apple en Starbucks.
Zijn nog niet gecorrigeerd, en de puts zijn zeer attractief geprijsd. Een lichte daling zorgt als snel voor dikke returns.
Zie bvb (random gekozen) AAPLDec26 $240P aan $20. Als het aandeel met slechts 10% zakt tegen de zomermaanden, kom je al rap aan 40-50% verwacht rendement.
Binnenkort aankondiging “einde” oorlog Rusland, gevolgd door een heropleving van de gewone aandelen, hetgeen een mooi verkoopmoment zal zijn. Daarna zullen de zorgen mbt de economie terug de bovenhand nemen. Denk ik.Rheinmetal opeens een serieuze patat. Ik snap niet van waar dat komt.