NotoriousP
Well-known member
Aah was ik maar een trader die graag short gaat 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Woensdag verkocht: Rheinmetall, Leonardo en Thales. Gegroet, de slechtste BG timer!
Woensdag verkocht: Rheinmetall, Leonardo en Thales. Gegroet, de slechtste BG timer!
Een dipje van 2% is nu ook niet echt onderuit na de run die ze gehad hebben neen?Defensie aandelen gaan momenteel mee onderuit. De moment om ze (terug) op te pikken?
Hoe moeten we dat bedrag inschatten, impact op deze bedrijven en hun winsten, over hoeveel jaar, ... hoe ver lopen de koersen van bedrijven al vooruit ...Neen dat klopt, maar gezien men vanuit Europa 800 miljard in defensie wenst te pompen zie ik deze niet meteen stevig dalen?
Voor iedereen die nu midden 30 is en op lange termijn belegt niet zo slecht. Rustig DCA'en. Het zijn solden!Tsjah op een week van mooi positief naar overall rood. Dat is de leven. Positietje Umicore op lange termijn opengedaan en ik denk zometeen BILL openen en we pakken nog eens een liftje met PACB misschien.
DJT is voorlopig voor iedereen een ramp behalve familie en een paar vrienden misschien.
Somlige individuele (tech) aandelen zijn natuurlijk al wat meer gedaald dan 6-7%Als ik zie hoeveel mensen nu al zitten te zweten na een daling (vs ATH) van 6-7%, dan voorspelt dat weinig goeds.
Een echte crash zoals in 2008 zouden de meeste (jonge) beleggers mentaal niet overleven denk ik. Dan ga je een hele generatie ETF 'hangmatbeleggers' zien rushen naar de exit denk ik.
Ja, maar als je nu uit zou gaan van een globale daling van +/- 20%, gaan de aandelen dewelke al meer dan 6-7% gedaald zijn, nog een heel stuk naar beneden tuimelen.Somlige individuele (tech) aandelen zijn natuurlijk al wat meer gedaald dan 6-7%
Tgoh het is gewoon een van die bloedrode periodes. Pakweg één van mijn aandelen: Ik had NVDA wat gedumpt tussen 140 en 145. Daarna teruggekocht tegen 118 en weer naar 140 gegaan. Ik vind het kut dat ik zelfs op dat stukje weer in de - sta. Dus ik kan me voorstellen dat mensen die rond de top zijn ingestapt zich wel gekloot voelen.Als ik zie hoeveel mensen nu al zitten te zweten na een daling (vs ATH) van 6-7%, dan voorspelt dat weinig goeds.
Een echte crash zoals in 2008 zouden de meeste (jonge) beleggers mentaal niet overleven denk ik. Dan ga je een hele generatie ETF 'hangmatbeleggers' zien rushen naar de exit denk ik.