Kleine Beursfeiten

Brkb blijft hier de rots in de branding. Gekocht aan 270, bij 540 gaat er toch eens een fleske open (tenzij de rest blijft duiken, dan wordt het ne cola)

Idd geen al te best dagje, ook gemerkt dat mijn order voor Tubize slechts deels werd uitgevoerd verleden week, trekt dat spel vandaag toch wel een spurtje zeker.

Oxy is wel een dikke vinger in de pap voor het verlies vandaag.

Laatst bewerkt:
Wat MSTR puts verkocht vandaag.
Moest ik MSTR aandeelhouder zijn, en dat gaat negatief op de dag van de retarded Trump aankondiging dat hij Amerikaans belastinggeld gaat gebruiken om te verkwisten aan crypto, zou bij mij alleszins mijn pamper volledig vol lopen.

Laatst bewerkt:
Vicki zou beter bitcoin kopen ipv schulden afbetalen. Kan OXY tenminste nog eens stijgen.
Ik vind de move met die warrants wel goed.

Ze zei al sinds 2023 dat 2025 zowat het dieptepunt ging zijn van demand/supply.
In de plaats van nu aan lage prijzen assets te verkopen om schulden af te betalen, en in de plaats van die cash van de warrants in augustus 2027 binnen te krijgen als het (hopelijk...) niet meer nodig is wegens hogere olieprijzen, trekt ze nu die toekomstige warrant-cash naar voor op een moment dat ze er meer mee kunnen doen.

Nog af te wachten hoeveel er op ingaan natuurlijk, want veel korting geeft ze niet.

Moest ik MSTR aandeelhouder zijn, en dat gaat negatief op de dag van de retarded Trump aankondiging dat hij Amerikaans belastinggeld gaat gebruiken om te verkwisten aan crypto, zou bij mij alleszins mijn pamper volledig vol lopen.
Dit is exact volgens mijn verwachting eigenlijk.

1) de aankondiging ging over de shitcoins, niet BTC. Hij zei gewoon achteraf "aja BTC ook he mannen".
2) Die tweet betekent niks meer dan zijn verkiezingsbelofte. Hij kan niks doen zonder toestemming van het congres. Het voorstel van het digital asset committee wordt op 22 juli op zijn bureau verwacht, tot dan gaat er niks gebeuren op nationaal niveau (wel op staat niveau).
3) BTC is véél groter dan Trump, die kan buiten de markt uren miss een pump veroorzaken met een tweet maar daar blijft het bij.
4) we zitten nog steeds in de lage liquiditeit fase, het zou mij absoluut verbaasd hebben als dit niet terug crashte. Heb gisteren nog elders gepost (toen BTC op 94k stond): we gaan eerst de 80k zien alvorens we de 100k weer zien. Awel, we zijn er bijna se, 83k vanochtend.

Laatst bewerkt:
Coreweave IPO komt eraan.

Real Estate Developer verpakt als AI infrastructure play. >60% van revenue is Microsoft. Hebben door dat het AI window mogelijk sluit dus nog snel wat miljarden ophalen en dumpen aan retail bagholders. :biglaugh:

Terug
Bovenaan