NotoriousP
Well-known member
Maar nee, binnen enkele maanden staat dat terug hoger.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Logica zegt dat, maar je ziet de afgelopen maand wat voor gekheid er rond gaat…Maar nee, binnen enkele maanden staat dat terug hoger.
Woensdag verkocht: Rheinmetall, Leonardo en Thales. Gegroet, de slechtste BG timer!
Gewoon hedgen met Illumina en 2 jaar wachten.Hoe gaat het hier nog met de pacbio believers btw?
Geloven jullie er nog in?![]()
Ideaal (voor zolang het duurt) om te spelen met de schommelingen.Hoe gaat het hier nog met de pacbio believers btw?
Geloven jullie er nog in?![]()

Niet alleen de olieboeren. De hele markt.Wat is die Vicki allemaal aan het doen: Occidental Petroleum Corp. said it will temporarily reduce the price of its outstanding publicly traded warrants as it seeks to reduce debt, according to a March 3 press release.
- 5%....overname Crownrock als je geen geld hebt, tja....
Alle olieboeren blijkbaar stevig aan het zakken![]()
Crocs houdt standNiet alleen de olieboeren. De hele markt.
Moest ik MSTR aandeelhouder zijn, en dat gaat negatief op de dag van de retarded Trump aankondiging dat hij Amerikaans belastinggeld gaat gebruiken om te verkwisten aan crypto, zou bij mij alleszins mijn pamper volledig vol lopen.Wat MSTR puts verkocht vandaag.
Ik vind de move met die warrants wel goed.Vicki zou beter bitcoin kopen ipv schulden afbetalen. Kan OXY tenminste nog eens stijgen.
Dit is exact volgens mijn verwachting eigenlijk.Moest ik MSTR aandeelhouder zijn, en dat gaat negatief op de dag van de retarded Trump aankondiging dat hij Amerikaans belastinggeld gaat gebruiken om te verkwisten aan crypto, zou bij mij alleszins mijn pamper volledig vol lopen.
Ja, op zich mag ik dus niet klagen...Hopelijk toch een mooie winst genomen zodat je nu geen zorgen hebt over volatiliteit op en neer bij het minste nieuws?