Forzaracing
Active member
Will Gassy strike again?
Serieus?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Will Gassy strike again?
31-33$ is zeker mogelijkSerieus?
. Momenteel Gassy zijn grootste positie. Bijgekocht bij aangekondigde dip onder 17,5$.KE Holdings al +11,97% in Hong Kong. Lijkt erop dat BEKE deze maand afsluit aan het hoogste maandslot in heel lange tijd. Bullish! Target dan 31-33$.
Will Gassy strike again?
Denk enerzijds sentiment China mbt maatregelen die ze nemen, en anderzijds de onzekerheid in Amerika die er, bij de reeds bestaande onzekerheid in Europa, bijgekomen is. De combinatie maakt dat er meer kapitaal naar de Chinese aandelen vlucht. (Gedeelte van) kapitaal vlucht steeds uit een continent bij onzekerheid.Reden van de stijging?
Please stop feeding itReden van de stijging?

Wat is het verschil tussen de normale QQQ en jouw TQQQ?Ik zit op -2% ytd, kan nog gradatie slechter worden als earnings tegenvallen van NVDA straks. Kan makkelijk naar -10% gaan tegen morgenvroeg. Niet door NVDA want heb ik voorlopig niet meer, wel door TQQQ.
Grootste + in absolute euros YTD:
LDO +42%
HO +37%
TKA +19%
Grootste - in absolute euros YTD:
TQQQ -2%
NVDA -13%
AMZN -3%

Ik sta mooi in de +, mede omdat ik mijn NVDA van de hand had gedaan voor een goed stuk rond de top en heb teruggekocht @118. Ik gamble niet graag op earnings maar ik koop en verkoop ook niet graag snel, ik heb er de tijd ook niet voor. We gaan dus zien of het slim was om niet weer te verkopen rond 140. Ik denk richting een huge earnings smash eerlijk gezegd ,maar ER heeft zelden logische gevolgen imo.Ik zit op -2% ytd, kan nog gradatie slechter worden als earnings tegenvallen van NVDA straks. Kan makkelijk naar -10% gaan tegen morgenvroeg. Niet door NVDA want heb ik voorlopig niet meer, wel door TQQQ.
Grootste + in absolute euros YTD:
LDO +42%
HO +37%
TKA +19%
Grootste - in absolute euros YTD:
TQQQ -2%
NVDA -13%
AMZN -3%
Ik ken Bill niet, reden van vertrouwen?Workday had goede earnings trouwens.
Revenue groei zou niet meer vertragen in CY2025 (deels door AI producten die ook beginnen bij te dragen aan de revenue) en zoals verwacht zorgen de lay-offs voor een verhoging van de operating margins van 26% naar 28% in 2025 en richting de 30% over 2 tal jaar.
Denk dat ik mijn winsten ga nemen (koers +12% AH) & positie in Bill verder ga verhogen.
Een tijd geleden was je bearish maar recent heb je dan wel een leveraged Nasdaq etf en Nvidia rond de highs gekocht?Grootste - in absolute euros YTD:
TQQQ -2%
NVDA -13%
AMZN -3%
Wat is het verschil tussen de normale QQQ en jouw TQQQ?
En wat zijn LDO & HO?
TKA heb ik gevonden, maar als je er de beurs niet bij zet vind ik die tickersymbolen toch lastig... gewoon ThysenKrupp typen is toch niet zo gigantisch veel meer moeite?![]()
Een tijd geleden was je bearish maar recent heb je dan wel een leveraged Nasdaq etf en Nvidia rond de highs gekocht?
Kwaliteitsvol bedrijf dat relatief goedkoop genoteerd staat volgens mij.Ik ken Bill niet, reden van vertrouwen?
Tot welk % van PF ga je nu al in BILL gaan?positie in Bill verder ga verhogen.
Hoe gaat het nog met die calls? Vraag me af hoe de BTC yield zich nu verhoudt tov de FCF yield bij Crocs?Lang gewacht met uw antwoord hekomt wel goed, zullen het snel beter doen dan Crox.

Goed, mij gisteren kunnen inhouden, ziet er naar uit dat ik vandaag weer in de solden kan kopen.
En je snapt BTC yield niet goed denk ik. BTC yield draait puur om de additionele stijging in BTC/diluted share, staat los van de waarde van BTC.