NotoriousP
Well-known member
En dat willen ze al hoe lang? Denk dat de huidige boodschap is dat hun economie prioriteit krijgt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wees gerust @FernandoFreecashflow , totaal geen FOMO voor PaypalWas er maar iemand die ze uitgebreid tipte tussen $60-68.
Interessant toch. Iedereen springt plots FOMO-gewijs in China stocks, mee in Paypal op 52-week highs, indexen op all time highs. Zelfs rommel als Umicore en Xfab kan stijgen. Nu Oxy nog. Janus zou nogal in zijn broek doen moest die nog in de markt zitten...
. Gewoon net als (sommige) andere aandelen een kans om het op mijn manier te spelen.Ik blijf gewoon houden tot onderstaande boxes afgevinkt worden.@Wartan Hoe kijk jij momenteel aan tegen de ontwikkeling bij PTSB?
Hou je bingo-kaart voor 2024 maar al klaar.
Vier maal 1 van onderstaande aankruisen is de hoofdprijs.
“PTSB leningen krijgen verlaagde risk rating”
“PTSB krijgt groen licht om kapitaal-provisies voor leningen te verminderen”
“PTSB kondigt voor het eerst sinds crisis dividend aan”
“PTSB realiseert record-earnings”
“Meerderheid van PTSB aandelen voor eerst sinds bankencrisis in privé handen”
“PTSB marktaandeel groeit met x%”
“Analyst x changes from “Hold” to “Buy”
Jammer. Mijn tips mag je steeds vrij hebben. Ik verlaag me niet tot de after-the-fact crowd.Ik heb Ke Holdings sinds vorige maand.
Maar enkel oxy aankopen deel ik nog realtime.
Lekker meedoen met de after-the-fact crowd.
Kan ik ergens een bedrag storten om te zorgen dat je geen tips meer post?Mijn tips mag je steeds vrij hebben.
Ach hier net boven breakeven dit jaar... Serieus mijn broek gescheurd aan een reeks opties die normaal zouden knallen bij rente verlagingen maar die kwamen er maar niet...Hier niets veranderd.
Performance blijft bijzonder slecht door multiple compression.
Fundamentals performance wel nog altijd zeer goed.
Heb geen cash om bij te kopen of nieuwe dingen te kopen.
Denk dat ik eerder dingen zou bijkopen dan nieuwe posities omdat dingen in mijn pf belachelijk goedkoop zijn. Anderzijds lijkt er geen bodem te zijn en wacht ik mss beter af tot zaken 5 p/e of lager staan. Lijkt onvermijdbaar.
Doe niets voor het geld. Als jij je tips niet meer post, moet ik je rol overnemenKan ik ergens een bedrag storten om te zorgen dat je geen tips meer post?
. Al direct een homerun met BABA.China stocks zijn geen FOMO koop, de aandelen zijn belachelijk goedkoop vanwege het politiek risico. Dit laatste lijkt nu gekeerd te zijn dus de thesis verandert.
Volgens mij is dat risico wel niet gekeerd.Denk dat de huidige boodschap is dat hun economie prioriteit krijgt.
Een “kleine positie” lijkt mij gerechtvaardigd.Het is uiteindelijk allemaal eigen keuze maar ik vertrouw het niet. Ook al zijn Chinese aandelen misschien heel aantrekkelijk gewaardeerd, omwille van bovenstaande redenen zou ik nooit in China beleggen.
Waarom? Moonshot? Met een kleine positie kan je alles rechtvaardigen, als het toch niet uitmaakt als je het verliest.Een “kleine positie” lijkt mij gerechtvaardigd.
Dat klopt. Met een kleine positie kan je gokken. Daarom “kleine positie”.Waarom? Moonshot? Met een kleine positie kan je alles rechtvaardigen, als het toch niet uitmaakt als je het verliest.
Ja maar dan kan je evengoed ook een kleine positie nemen in kraslotjes. Mijn ouders nemen elke zaterdag een kleine positie in de Lotto.Dat klopt. Met een kleine positie kan je gokken. Daarom “kleine positie”.
Inderdaad. Maar de kans dat je daar je geld verdubbelt lijkt mij toch kleiner. De kans dat je bij de Lotto je geld verliest is zelfs zeer groot.Ja maar dan kan je evengoed ook een kleine positie nemen in kraslotjes. Mijn ouders nemen elke zaterdag een kleine positie in de Lotto.