Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die 3-5$ verschil is, als je een paar duizend aandelen hebt, wel een serieus bedrag he....Zelfs als je ermee gaat traden (minus taksen) loopt dat wel op....Zie dat je niet de hele tijd op en af gaat jojo’en. Downtrend olie is nog steeds bezig.
Ook is er meer op de beurs dan OXY alleen. Je gaat toch niet om de 3-5$ verschil kopen/verkopen? Moest je hier een kans missen, zijn er ook nog kansen bij andere aandelen. Ik wacht dus nog af.
Die 3-5$ verschil is, als je een paar duizend aandelen hebt, wel een serieus bedrag he....Zelfs als je ermee gaat traden (minus taksen) loopt dat wel op....
En ik maar wachten…

Glazen bol kapot?False move.
Vandaag bij opening Paypal gekocht.BABA vrij recent gekocht en Paypal wordt close gemonitord. Gratis tips ipv 50€/maand, maar dan wel geen Freeway zero gratis.
De netto long in WTI op de ICE was in 12 jaar niet meer zo laag. Managed money in Brent voor het eerst ever netto short.
Dit kun je toch gerust extreme posities noemen.
Ik zeg niet dat het zal gebeuren maar er hoeft echt niet veel te zijn of je hebt een gigantische short covering rally.
Ik zou zeggen: Koop dat aandeel eens dringend aan, dan kan je over jouw eigen sterke performance praten en niet die van de fameuze collega (de Spotify+collega combinatie heb je hier intussen al zeker 10x vermeld het afgelopen jaar)Spotify opnieuw sterk omhoog, collega zal blij zijn - hij heeft dat goed gezien in elk geval.

Liever die van anderen (die het veel beter doen), mijne is te slecht om over te praten, zo gaat dat nu eenmaal - maar wel verrast dat niemand met kennis van zaken op Spotify heeft ingepikt, niettegenstaande het al 10 keer gemeld werd en een ytd van 90% heeft, en wellicht nog fors kan stijgen gezien dominantie.Ik zou zeggen: Koop dat aandeel eens dringend aan, dan kan je over jouw eigen sterke performance praten en niet die van de fameuze collega (de Spotify+collega combinatie heb je hier intussen al zeker 10x vermeld het afgelopen jaar)![]()
Neen, maar zoals de songtekst van Will Tura: “Hoop doet leven” kan dit (op termijn?) weer voor een opflakkering van de beurskoers van Umicore opleveren, of is mijn hoop onterecht?Umicore heeft zijn eigen solid state programma hoor... hebben al startups overgenomen of in geïnvesteerd, JDPs lopende, etc...
Het is nog een lange weg van labo naar productie en dat laatste heeft Imec geen knijt van gegeten hoor.
Enkel jammer dat de 3 grote platenlabels een % van de revenue pakken & de kosten van Spotify ook gewoon meestijgen met elke prijsverhoging. Ook al zijn ze nu - na 18j - eindelijk winstgevend, hoge marges zullen er nooit inzitten. Dat business model is gewoon niet zo goed als zo goed als alle andere software. Da's eigenlijk nen brick & mortar in softwarevorm, kosten groeien tesamen met de revenue groei... De echte winnaars imo zijn de platenlabels. Die piggybag'en op de rug van Spotify.
Daarnaast:
-De podcasts waar ze veel geld in gepompt hebben (Meghan & Harry, the Obama's, Joe Rogan) zijn ofwel gestopt, ofwel niet meer exclusief op Spotify.
-Ze zijn nu aan't investeren in audiobooks. Behalve het feit dat dat in mijn eigen omgeving totaal niet leeft, wil ik nog wel geloven dat er daar groei zit, maar lijkt me nu ook niet dé groeimarkt.
Spotify heeft begin dit jaar geknipt in aantal FTE's & marketing costs zijn naar beneden. Dat is hun manier om vandaag winstgevend te zijn. En hierop reageert de markt euforisch. (Hoera, het businessmodel is levensvatbaar!) Maar knippen in je kosten is kan je niet oneindig doen, dus % winst zal in de toekomst ongeveer hetzelfde blijven. De prijsverhoging zal op termijn wél de user growth doen stoppen, maar nog niet meteen.
Ik blijf wel klant, al 13j ondertussen premium. Maar ik ga er geen aandelen van kopen.
Ik wel, misschien meer prijsgevoelige klanten niet.
Maar dan nog. 20% extra omzet geeft diezelfde dag ook 20% meer kosten. Dat is gewoon geen interessant margeverhaal.
Welk ander platform ik zou gebruiken? Ik kan gezien ik YouTube premium heb, ook gratis Youtube music gebruiken. Eenmaal het mogelijk is om playlist te export & importeren zal je denk ik wel wat beweging op die markt zien. Dat zijn consumenten hé!
Liever die van anderen (die het veel beter doen), mijne is te slecht om over te praten, zo gaat dat nu eenmaal - maar wel verrast dat niemand met kennis van zaken op Spotify heeft ingepikt, niettegenstaande het al 10 keer gemeld werd en een ytd van 90% heeft, en wellicht nog fors kan stijgen gezien dominantie.
Through its licensing agreements with labels and publishers, Spotify pays out nearly 70% of revenue from subscription fees and advertising to music rights holders.
BABA vrij recent gekocht en Paypal wordt close gemonitord. Gratis tips ipv 50€/maand, maar dan wel geen Freeway zero gratis.
Puur technische reden, maar dat mag ik hier niet uitleggen van moderator. Maar het oogt momenteel wel mooi.Speciale reden waarom je BABA aangekocht hebt?
Ik heb een deel van mijn oude stock verkocht omdat het aandeel maar blijft aanmodderen en ik geen fundamentele reden zie waarom dat ineens zou veranderen - maar ik volg het ook niet echt van dichtbij.
Best niet.LVMH ook wel goed gezakt amai.
misschien kleine positie in nemen