Die man kan er wel wat van. Vorig jaar zijn dik pak weight watchers aandelen verkocht, sindsdien een goeie -90pct.Wittouck passeert weer langs de kassa
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die man kan er wel wat van. Vorig jaar zijn dik pak weight watchers aandelen verkocht, sindsdien een goeie -90pct.Wittouck passeert weer langs de kassa
Ik niet.Wie gaat er voor de Nvidia short? Morgen resultaten.

Dan zit je direct goed om je verdriet te verdrinken als er een grote crash komtWil gewoon melden dat ik Campari heb gekocht.

Niets afgebouwd tot nu toePTSB blijft stilletjes stijgen.
@Wartan : Ben jij nog full invested in PTSB of positie al wat afgebouwd?
Ticker? En waarom gekocht?Ik post hier niet veel, ben een stille lezer (en bewonderaar van al de (financiële) analyses).
Wil gewoon melden dat ik Campari heb gekocht.
Ik doe dit omdat er velen zijn die hun aankopen pas melden na dat ze enorm gestegen zijn en verliezen amper gepost worden.
Het is mogelijk dat ik af ga als een gieter, maar dat neem ik er bij![]()

Mass exodus hoeft zeker niet te gebeuren. Wat rechtzaken, extra kosten en uitgestelde omzet will doSentinelOne verkocht.
Easy money has been made, +50% sinds ik hier schreef om te kopen na irrationele Q1 earnings-sell off 3 maanden geleden.
Resultaten gisteren waren OK maar echt veel tailwinds van de Crowdstrike outage lijken ze nog niet te zien. Uiteindelijk is Crowdstrike best in class en verwacht ik ook niet dat veel klanten wegswitchen omwille van die outage simpelweg omdat er weinig tot geen gelijkwaardige alternatieven zijn. SentinelOne is goed maar vooral voor kleinere klanten die niet te veel willen betalen, Crowdstrike dekt een veel breder spectrum in Cybersecurity en gezien de scale differences is het onmogelijk voor SentinelOne om dat enigzins bij te benen.
R/R nog altijd OK dus long kan zeker werken maar ik verwacht geen zotte relatieve returns van hier.
Ben aan het kijken om positie in te nemen in Confluent ter vervanging.
@Wartan In die zin ook wat verrast door je Crowdstrike short. Een mass exodus van klanten gaat niet gebeuren hoor. Nu ja, als resultaten vanavond wat tegenvallen kan er zeker wat short term pessimisme in de koers komen dus kan zeker werken maar vind het geen no-brainer.
. Maar dat zal nog niet zichtbaar zijn in Q2 cijfers.Nee maar management zal wel informatie geven over Q3 & full year guidance + ARR growth, dus impact zal normaal vanavond al enigzins kunnen worden ingeschat.Mass exodus hoeft zeker niet te gebeuren. Wat rechtzaken, extra kosten en uitgestelde omzet will do. Maar dat zal nog niet zichtbaar zijn in Q2 cijfers.

Specifieke reden toe? Komt helemaal out of left field.Ik post hier niet veel, ben een stille lezer (en bewonderaar van al de (financiële) analyses).
Wil gewoon melden dat ik Campari heb gekocht.
Ik doe dit omdat er velen zijn die hun aankopen pas melden na dat ze enorm gestegen zijn en verliezen amper gepost worden.
Het is mogelijk dat ik af ga als een gieter, maar dat neem ik er bij![]()
ik ben heel hard aan het wachten op wiz ipo. dat gaat ook easy money zijn.SentinelOne verkocht.
Easy money has been made, +50% sinds ik hier schreef om te kopen na irrationele Q1 earnings-sell off 3 maanden geleden.
Resultaten gisteren waren OK maar echt veel tailwinds van de Crowdstrike outage lijken ze nog niet te zien. Uiteindelijk is Crowdstrike best in class en verwacht ik ook niet dat veel klanten wegswitchen omwille van die outage simpelweg omdat er weinig tot geen gelijkwaardige alternatieven zijn. SentinelOne is goed maar vooral voor kleinere klanten die niet te veel willen betalen, Crowdstrike dekt een veel breder spectrum in Cybersecurity en gezien de scale differences is het onmogelijk voor SentinelOne om dat enigzins bij te benen.
R/R nog altijd OK dus long kan zeker werken maar ik verwacht geen zotte relatieve returns van hier.
Ben aan het kijken om positie in te nemen in Confluent ter vervanging.
@Wartan In die zin ook wat verrast door je Crowdstrike short. Een mass exodus van klanten gaat niet gebeuren hoor. Nu ja, als resultaten vanavond wat tegenvallen kan er zeker wat short term pessimisme in de koers komen dus kan zeker werken maar vind het geen no-brainer.
KBC Sec. is gisteren de opvolging gestart met een koopadvies. Zal er wellicht wel mee te maken hebben...Specifieke reden toe? Komt helemaal out of left field.
KBC Sec. is gisteren de opvolging gestart met een koopadvies. Zal er wellicht wel mee te maken hebben...

Niet aan de valuatie dat ze waarschijnlijk gaan IPO'en.ik ben heel hard aan het wachten op wiz ipo. dat gaat ook easy money zijn.
Ticker? En waarom gekocht?
Heb de indruk dat het drankje wel populair aan het worden is.....![]()
Specifieke reden toe? Komt helemaal out of left field.
KBC Sec. is gisteren de opvolging gestart met een koopadvies. Zal er wellicht wel mee te maken hebben...
Zal afhangen van tegen welke prijs ze naar de beurs komen he. Een goed bedrijf is daarom nog gee´ goeie investering indien de prijs te hoog ligt. Cfr. Snowflake.ik ben heel hard aan het wachten op wiz ipo. dat gaat ook easy money zijn.
Ik heb al jaren Diageo in portefeuille. Zo'n klein % in mijn portefeuille dat ik het eigenlijk amper of niet opvolg. Ik zie dividend wel gestort worden.NL0015435975.
Laatste jaar verschillende nieuwsberichten dat ze "double digit growth" hebben en productiecapaciteit aan het verhogen zijn.
Dat rijmt volgens mij niet met de koers die maar bleef dalen en er toch een kentering aan moet komen.
Geen enkele financiële analyse dus, puur levergevoel.
Op het moment van aankopen zag ik dat ook. Had er dus eigenlijk niets mee te maken, maar gaf me wel meer zekerheid om de knoop door te hakken.