Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pacb pls go upHeb hier twist bioscience. Van zijn low vandaag al 28% hoger![]()

Nee, de index dus.“We”? De longs bedoel je…
Volgende week en week erna een diarree aan resultaten van illumina pacb agilent ... investor day van illumina.Pacb pls go up![]()

Ik heb in het begin van mijn beurs journey in detail alle historiek bekeken.Een onbegrijpelijke en impulsieve move die ik van JanusDR nooit had verwacht. Ronduit bizar.
Blijft zo. Vanaf eind 2025/2026.en vanaf 2025 olie demand/supply probleem.
Je zal er maar eens de 700k$ van je bomma aan gespendeerd hebben.De CEO van Intel zit nu op zijn twitter Bijbelcitaten te posten. Jesus save me. Heb daar eens aandelen van
En dat is dan een ceo van een miljardenbedrijf....crazyJe zal er maar eens de 700k$ van je bomma aan gespendeerd hebben.

Iedere Bolero klant kreeg vanmorgen een mail dat ze het uit hun selectie gooien.Ik vind het het een beetje vreemd dat tubize met 10% gezakt is en ucb maar met 4.5
Ik heb in het begin van mijn beurs journey in detail alle historiek bekeken.
Boeken over depressieve en euforische episodes.
Elk detail over Buffett en Berkshire.
Trust me, er is niets impulsief aan om even uit de weg te gaan als Buffett een specifieke market call doet via daden en kleine (of soms grote) hints.
Laatste keren:
long: 2011, 2008, 1974, 1982
short: 1968, 1987, 1999
Oxy is ondergewaardeerd, maar het is wringen met het besef van die call.
Waarom?vanaf 2025 olie demand/supply probleem.
Iedere Bolero klant kreeg vanmorgen een mail dat ze het uit hun selectie gooien.
Los daarvan laten mensen zich daar wel door leiden.De Bolero selectie, gekend voor een geweldige trackrecord...
Tubize is enkel UCB. Makes no sense dat tubize meer zakt dan ucb.Los daarvan laten mensen zich daar wel door leiden.
Als zij dus zeggen te hoog gewaardeerd, we smijten hem uit de selectie dan spelen mensen hierop in en pakken hun winst en zijn weg.
Los of dit de realiteit weerspiegelt.
Ik vond deze move gewoon out of character met jouw postgeschiedenis hier.

We zullen later weten of het op langere termijn een gigantisch goede zet was van Janus. Valt niet uit te sluiten. Alleen had ik toch wat OXY gehouden en iets langer gewacht met verkopen tot na de retracement.Teleurgesteld om markettiming te zien bij Janus![]()