Nesjamag
Well-known member
Is wat beweerd wordt op basis van wat men voorspeld que demand groei en de productie die online zal komen.Waarom?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is wat beweerd wordt op basis van wat men voorspeld que demand groei en de productie die online zal komen.Waarom?
Recession CANCELLED!Nikkei terug +10pct up as we speak. Zotte bokkensprongen.
Ken de klassiekers: 11 oktober 2008 en 13 maart 2020 waren ook resp. +11% en +9%.Recession CANCELLED!
Indien succesvol is dat een fantastische actieGisteren bij US close short term Nasdaq calls gekocht. Indien dat herstel zich vandaag doorzet is mijn ytd op een dag terug hersteld.
Idd een aantal legitieme redenen - bijkomend is de oorlogskas van BRK al geruime tijd zeer significant en is al meermaals aangegeven dat het in huidige (en vorige) marktomstandigheden allesbehalve evident was om aan te wenden. Tijdens corona heeft men zelfs, wat later zou blijken, een grote opportuniteit gemist. Wel met de kanttekening dat Corona best wel nieuw (en dus onvoorspelbaar) was - het kon ook héél anders gelopen zijn.Of je zoekt teveel achter Buffett's verkoop?
Misschien is hij simpelweg van mening dat een oversized positie aanhouden in een bedrijf met een extreem hoge waardering (tov de onbestaande groei) niet meer te verantwoorden is.
Bovendien heeft Berkshire er enorme unrealized profits op, en is er grote kans op hogere capital gains taxes in de toekomst. Aldus genoeg reden om de positie te halveren.
Andere posities heeft hij amper aangeraakt. Enkel BofA een handvol miljarden (10% van de positie).
Los daarvan is het inderdaad evident dat hij de markt in het algemeen niet als goedkoop ziet. Maar dat wisten we al langer. Dus die 2 zaken alleen kunnen in mijn ogen geen reden zijn om out of the blue totale uitverkoop te houden en bovendien net short te gaan.
Soit, iedereen heeft zijn eigen redenen en denkwijzes.
Ik vond deze move gewoon out of character met jouw postgeschiedenis hier.
Gisteren bij US close short term Nasdaq calls gekocht. Indien dat herstel zich vandaag doorzet is mijn ytd op een dag terug hersteld.
En deze info is gebaseerd op ... ?Herstel Nasdaq tot 17200 - 17550 is de komende tijd te verwachten. Daarna mogelijk de start van de grotere daling.
Inderdaad.Ken de klassiekers: 11 oktober 2008 en 13 maart 2020 waren ook resp. +11% en +9%.
Volgende zwaardere panic cycle is in september te verwachten.
Definieer kapitaal in 10 15 20y horizon. De initiele inleg?Inderdaad.
Volgende maand nieuwe unemployment rate zal veel duidelijk maken.
PRO TIP voor iedereen: Zet trailing stop orders in, het is belangrijker om uw kapitaal te verdedigen dan winst te maken.
Uw hard gehouden publieke positie op een publieke manier (tijdelijk) aanpassen, dat vraagt grotere ballen dan keihard bij uw standpunt blijven hoor.Ik had gehoopt op de balls om te kunnen blijven zitten.
Dat is geen pro tip, dat is zowat de meest retailbelegger tip van retailige tips die er bestaan.PRO TIP voor iedereen: Zet trailing stop orders in, het is belangrijker om uw kapitaal te verdedigen dan winst te maken.
Kan iemand eigenlijk mijn posts lezen?Impulsieve move

Klopt, earnings van de S&P500 zijn 11,5% gegroeid dit kwartaal (78% hebben al kwartaalresultaten gerapporteerd) wat de hoogste groei is sinds Q4 2021.Cijfers tech bedrijven zijn gewoon goed, daling was belachelijk overdreven. Int verleden heel vaak na dat soort overdreven correctie's een rebound dag nadien.
Mijn inschatting was bijgevolg kans > 50/50.