bakskemestro
Banned
Blijkbaar kennen mensen de regel niet om nooit "de dip" te kopen, tenzij je graag wilt gokken natuurlijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Captain Hindsight is hier ook...Blijkbaar kennen mensen de regel niet om nooit "de dip" te kopen, tenzij je graag wilt gokken natuurlijk.
Moeilijk ze zeggen zeker tenzij je een glazen bol hebt.Goed moment om een global etf te kopen of de ballon nog wat laten leeglopen?
Als het een troost is: -12% YTD hier.Mijn grootste persoonlijke ergernis is dat ik sinds vrijdag terug de markt underperform, dat is jammer.
Wat? Is een gekende regel blijkbaar ken je die niet meneer BuffetCaptain Hindsight is hier ook...
Jij zit meer dan 80% in cash toch? Dan maakt het sowieso al niet veel uit waarin je belegd bentOp deze momenten ben ik blij dat veel van mijn PF in “saaie” aandelen zit zoals PTSB, BRKb, PFE,…

Idd, hier zowel Bolero als Saxo die niet mee willen. Bij Bolero heb ik nog een order kunnen ingeven, maar kun je het niet meer aanpassen. Bij Saxo geraak ikzelf niet ingelogd.Het is weer wat drukker en die amateurs van Bolero kunnen niet meer mee. Servers niet beschikbaar, IWDA dat plots geen prospectus meer zou hebben en dat soort onzin. Elke keer hetzelfde probleem met die mannen wanneer er meer volatiliteit in de markt zit.
Ik ga ook zoiets hebben nu, mooi in het groen 2-3 weken geleden.Als het een troost is: -12% YTD hier.
Alles verkocht, short Nasdaq.
Als de GOAT market timet (zie kwartaalrapport BRK van zaterdag), dan ga ik gewoon mee.
3 keer top van de market gecalled in de afgelopen 60 jaar, 3 keer binnen het jaar -30% en meer.
Nu is de 4de keer. Dan ga ik niet cute en smart proberen zijn en blijven zitten.
(al verkoopt hij Oxy niet om begrijpelijke redenen, maar bij een crash gaat doorgaans alles wat mee heb ik al meermaals gezien).
Allemaal aan het kopen of verkopen dan?
Eens nieuwsgierig hoe diep olie zal zakken - Putin zou ook wel eens wakker kunnen liggen.
Alles verkocht, short Nasdaq.
Als de GOAT market timet (zie kwartaalrapport BRK van zaterdag), dan ga ik gewoon mee.
3 keer top van de market gecalled in de afgelopen 60 jaar, 3 keer binnen het jaar -30% en meer.
Nu is de 4de keer. Dan ga ik niet cute en smart proberen zijn en blijven zitten.
(al verkoopt hij Oxy niet om begrijpelijke redenen, maar bij een crash gaat doorgaans alles wat mee heb ik al meermaals gezien).