Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Of het ”besef” dat het slechter gaat dan oorspronkelijk gedachtScheet in een fles - er is niks gebeurd - alleen het “geloof” dat het nu opeens slechter zou gaan dan men vorige week geloofde. Volgende week geloven we weer iets anders.
KOOPKANSEN
, waardoor de te hoog opgelopen koersen niet gerechtvaardigd blijken.Verkoop het herstel dat eraan komt nadat de Nasdaq futures 17k aangetikt hebbenAiai, winst 2024 zal in rook opgaan op 3-4 dagen, al een geluk dat alle internationale beursgoeroes ons tijdig gewaarschuwd hebben dat we verleden week alles moesten verkopen en willekeurig gaan shorten, de zoveelste kans op het multimiljonair schap om zeep ....
.Aiai, winst 2024 zal in rook opgaan op 3-4 dagen, al een geluk dat alle internationale beursgoeroes ons tijdig gewaarschuwd hebben dat we verleden week alles moesten verkopen en willekeurig gaan shorten, de zoveelste kans op het multimiljonair schap om zeep ....
Dat is logisch. De grootste stijgers als het goed gaat, worden meestal de grootste dalers als het slecht(er) gaat.Mijn grootste persoonlijke ergernis is dat ik sinds vrijdag terug de markt underperform, dat is jammer.
Aiai, winst 2024 zal in rook opgaan op 3-4 dagen, al een geluk dat alle internationale beursgoeroes ons tijdig gewaarschuwd hebben dat we verleden week alles moesten verkopen en willekeurig gaan shorten, de zoveelste kans op het multimiljonair schap om zeep ....

Het gaat dan ook over een recessie in de USIk denk trouwens dat we blij mogen zijn met “duidelijke” data (die waarschijnlijk wel al te laat komt). Stel je voor dat FED besluiteloos blijft omwille van tegenstrijdige data, of data die niet significant genoeg is. Dan creëer je alleen maar een diepere put om ooit te vullen. Hopelijk gewoon vanaf nu elke x aantal maanden een mooie cut en geen data die roet in het eten gooit (plotse stijging inflatie, serieuze daling unemployment, …).
Het is al een slechte indicator geweest in veel investeringsbeslissingen maar rondom mij zie ik niemand die in een “recessie” zit. Geen ontslagen, geen bonussen die niet worden toegekend, moeite om aanbiedingen te krijgen, besparen op x en y, … Een effectieve impact op de consument zie ik hier dus niet echt. Opnieuw dat is in de kleine cirkel rondom mezelf.

Even niets doen en afwachtenPfff ik vind het lastige dagen. Zijn de recente dagen gevolg van macro bewegingen ?
Gaat de US voor enkele jaren fubar? Blijft de EU plakken? Gaat China ervan profiteren?
![]()
. (Tijdelijk) herstel komt nog.Daarom zeg ik macro. Je zegt het zelf: tijdelijkEven niets doen en afwachten. (Tijdelijk) herstel komt nog.
Dat is de vraag. Zou zonde zijn om nu te verkopen, dan terug te kopen als er herstel heeft plaats gevonden, en dan weer te verkopen indien er weer een grote daling volgt.Daarom zeg ik macro. Je zegt het zelf: tijdelijk
Maar wat na tijdelijk herstel?
Ik heb trouwens beperkt verlies, mag niet klagen.