Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Imo staat het toch nog altijd erg overgewaardeerd.Tis de moment om ASML bij te kopen![]()
Denk het niet, de groei zal enkel toenemen.Imo staat het toch nog altijd erg overgewaardeerd.
Waarschijnlijk wel maar dat zit in mijn ogen toch al ingecalculeerd in de huidige prijs.Denk het niet, de groei zal enkel toenemen.
Ik grapte maar, SaaS ligt wa buiten mijn competentie zone.
Nog meer M&A nieuws in software, ditmaal met Gitlab. O.a Datadog zou al in onderhandelingen zitten. Google heeft ook een grote positie in Gitlab (via Google Ventures) en zou me niet verbazen als zij ook interesse hebben om te concurreren met Microsoft Github.
Laat ze maar komen, 25% positie in Gitlab sinds juni aan 45.5$ en indien die buyout er effectief komt (nog onzeker uiteraard) verwacht ik minstens 70$.
Hopelijk heeft iedereen SaaS gekocht toen ik verklaarde dat sentiment rock bottom was. Dat was zowat de (lokale) bodem tot op de exacte dag juist voor de meeste van deze aandelen:
![]()
Kleine Beursfeiten
Kopers van CRM vandaag? Blijft toch een topbedrijf. I'm very tempted - maar voel een overall zenuwachtigheid in de beurzen.www.beyondgaming.be
![]()
Kleine Beursfeiten
Intussen is alle winst weggesmolten. Toch op tijd verkocht? Hier in ieder geval niet “op tijd” verkocht. Ik volg verhaal van op CoBF waar de sell-off overdreven lijkt. Ze groeien, hebben geen schulden en een sterk loyaliteitsprogramma. Op basis van DCF, kom ik op een intrinsieke waarde van...www.beyondgaming.be
@NotoriousP , beter lezen volgende keer.![]()

Dat wordt normaal toch sterk gecontroleerd hoor, zeker voor die bedragen.Gisteren eentje voor 1.5M $ calls gekocht op Gitlab die nu 5M $ waard zijn.
Insider trading is toch ook gewoon rampant. 1x goed doen en binnen voor het leven.
Omtrent Asml. Geloven jullie dat ze hun huidige verkoopcijfers op peil zouddn kunnen houden moest Trump terug verkozen geraken? @Misterblort , het jij daar al aan gedacht? Ik zie de VS met Trump aan de macht toch terug druk zetten om wat behoudener te zijn met de technologieën die men verkoopt aan China.
In eerste oogopslag hebben die een slecht eerste kwartaal gehad.
Zijn er redenen om er geloof in te hebben en bijzonder goede vooruitzichten te hebben? Bepaalde kennis over de leiding en de zorg voor de aandeelhouders?
Yes, zie hier ook niet echt koopkansen op mijn watchlist van bijna 100 bedrijven. Verder laatste weken/maanden wel mooie winsten kunnen vergaren met het wel aan het werk gezette geld, maar sta met 2/3 van budget aan de kant. Vind de markten (al enkele jaren) erg hoog staan. Enigste waar ik momenteel over twijfel om in te investeren: een putoptie op de S&P500 of Nasdaq.Pfff - nog leden die het lastig hebben om te investeren, cash blijft zich ophopen en weet eerlijk gezegd niet wat ermee te doen.
Alvorens er weer een storm volgt, het is echt ernstig bedoeld - ook al klinkt het helemaal anders.
Ik wil ze je wel verkopenEnigste waar ik momenteel over twijfel om in te investeren: een putoptie op de S&P500 of Nasdaq.
Implied volatility staat laag, dus die opties zijn verre van duur.Pfizer?? Op weg naar +/- 40$ (SMA200 weekbasis na doorbraak SMA50)? Eveneens mooi dividend erbij.Pfff - nog leden die het lastig hebben om te investeren, cash blijft zich ophopen en weet eerlijk gezegd niet wat ermee te doen.
Alvorens er weer een storm volgt, het is echt ernstig bedoeld - ook al klinkt het helemaal anders.

Sinds je post doet brk het super goedIk verkoop BRK > 1.5x BV en koop terug rond 1.3x BV.

Dat kan maar we gaan niet flauw doen - BRK doet het goed, of toch beter dan je had gedacht en (voorlopig) is je theorie niet ideaal. Dat wilt niet zeggen dat het nu niet over zijn potentieel aan het gaan is en er een correctie komt als iedereen terug richting tech gaat.Is dat zo? BRK is beduidend minder gestegen dan meeste van mijn posities in dezelfde periode.
Ma komaan die post is van 1 week geleden, hoe belachelijk short term gaan we een theorie evalueren? De hele fucking markt is enorm omhoog geschoten in die periode door de lagere inflatie cijfers. Er is gewoon een sterke rally geweest... BRK volgt de markt.Dat kan maar we gaan niet flauw doen - BRK doet het goed, of toch beter dan je had gedacht en (voorlopig) is je theorie niet ideaal. Dat wilt niet zeggen dat het nu niet over zijn potentieel aan het gaan is en er een correctie komt als iedereen terug richting tech gaat.