Forzaracing
Active member
Uw post voor uw edit was toffer.Ma komaan die post is van 1 week geleden, hoe belachelijk short term gaan we een theorie evalueren? De hele fucking markt is enorm omhoog geschoten in die periode door de lagere inflatie cijfers. Er is gewoon een sterke rally geweest... BRK volgt de markt.
Nu voor de verduidelijking, rond 1.2x BV had mijn portfolio 40-50% BRK. Vandaag aan 1.5x is dit 10%. Dus het is zeker niet dat ik BRK slecht vind op dit moment en ik profiteer nog van het recent success, ik concentreer me er gewoon niet meer zo sterk in. Als ze terug naar 1.2 vallen is dit gewoon zo'n fucking easy en veilige no-brainer dat ik massaal weer inkoop.
Uiteraard is het “korte” termijn. Ik was ook niet diegene die commentaar gaf op je beslissing maar eerder op de comment “Is dat zo? BRK is beduidend minder gestegen dan meeste van mijn posities in dezelfde periode.”. Dat is een meevaller voor jou, maar geen argument dat je beslissing goed was, daarvoor is het inderdaad nog te vroeg.
Voor alle duidelijkheid, ik heb alle respect voor je beslissing en heb mijn BRK positie ook wat afgebouwd (vooral omdat ie op marge was)
Laatst bewerkt:
Maar hetgene volgt niet... het afbouwen van de BRK positie heeft volgende redenen: