Lijkt erop dat het nog in orde komtIndien brent oil deze week niet herstelt tot 80$ of meer, vrees ik voor de olieprijs de komende periode.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt erop dat het nog in orde komtIndien brent oil deze week niet herstelt tot 80$ of meer, vrees ik voor de olieprijs de komende periode.

Dat kan je toch gewoon? Niet vanuit de Spotify interface maar de concurrentie legt u met videotutorials uit hoe je het moet doen...Eenmaal het mogelijk is om playlist te export & importeren zal je denk ik wel wat beweging op die markt zien.
Vanmiddag een aankondiging dat hij op stream gaat morgen. Stock spiked +50% op nen tijd van niks$GME meme frenzy deel 2?
170 miljoen aan aandelen en short dated options door DeepFuckingValue/RoaringKitty

Aandelen of warrants?Contra-indicator post memes van zijn Twitter pipo's?
Duidelijk koopsignaal.
3% extra Oxy aan 59.70

Wat een zotte run nog na beurs... De 2021 piek is niet eens zo gek ver weg meerGME!! Nooit gedacht dat het nog zo'n wending zou kunnen nemen.

"$GME drops earnings early, revenue under expectations, net loss lower than previous quarter.
Also $GME files to sell up to another 75M shares in another ATM offering."
Uiteraard, well played
Zij die itm opties hebben nu en verkocht hebben... Pretty good deals. Maar het merendeel zit er weer achter alsof het een religie is. Sommigen zijn er echt van overtuigd dat ze straks smekende hedgefunds aan de lijn krijgen die hun aandeel voor 1k willen kopen.Ik snap niet dat mensen nog GME kopen. Vanaf de koers boven de 30-40 gaat is het flappen tappen in de markt. Het Reddit leger is gewoon de zak van de CEO en CFO aan het vullen.
Zij die itm opties hebben nu en verkocht hebben... Pretty good deals. Maar het merendeel zit er weer achter alsof het een religie is. Sommigen zijn er echt van overtuigd dat ze straks smekende hedgefunds aan de lijn krijgen die hun aandeel voor 1k willen kopen.
Waarschijnlijk. Mijn enorme underperformance wordt enkel erger.Contra-indicator post memes van zijn Twitter pipo's?
Duidelijk koopsignaal.
3% extra Oxy aan 59.70
3% extra Oxy aan 59.70
Ook onzen dikken Buffett heeft blijkbaar doorlopend gekocht tussen 59,50 en 60.23 in de laatste 3 dagen.Waarschijnlijk. Mijn enorme underperformance wordt enkel erger.
Geen idee waarom ik nog moeite doe met value te zoeken. Maar ik blijf dom genoeg om in fundamentals te blijven geloven.
Niet slecht.Ook onzen dikken Buffett heeft blijkbaar doorlopend gekocht tussen 59,50 en 60.23 in de laatste 3 dagen.
Maar die staat inderdaad gekend als een speculator die niet in fundamentals gelooft.
Dus Buffett houdt geen rekening met fundamentals, en koopt dan maar het duurste bedrijf?OXY is het duurste oil&gas bedrijf.
Maar fundamentals maken niet uit.
Ideaal, irrationele markten zijn de beste vriend van de investeerder.Guru chasing, hype, momentum, AI > fundamentals & valuation tegenwoordig.
Je bent bekend met zijn track record in IBM?Ook onzen dikken Buffett heeft blijkbaar doorlopend gekocht tussen 59,50 en 60.23 in de laatste 3 dagen.
Maar die staat inderdaad gekend als een speculator die niet in fundamentals gelooft.

Buffett heeft zijn leeftijd en doet nu graag aan liefdadigheidDus Buffett houdt geen rekening met fundamentals, en koopt dan maar het duurste bedrijf?
Ok dan.
Ideaal, irrationele markten zijn de beste vriend van de investeerder.
.