Kleine Beursfeiten

Dat moet toch plezant zijn als je daar als kapitein of matroos met uwen boot doorheen moet varen :biglaugh:

main-qimg-86ab25db46554a3b1c3f7aa22b53a327-pjlq

De vaarroute wellicht wel... 10% van de internationaal verhandelde olie werd door het kanaal getransporteerd.

Yemen is op 1 dag tijd zand en duinen als het echt moet. Het concept fuck around and find out snappen ze niet goed genoeg in die regio blijkbaar.

Laatst bewerkt:
Wat zal de volgende stap in deze soap zijn....Beperkte stijging olieprijs, had meer verwacht.

Waarom direct de big guns bovenhalen?

Kleine waarschuwing en pas daarna harder optreden indien nodig.

Owja en Duitsland en de US gaan terug wapens sturen naar Saudi Arabie, rara met wie die ambras hebben.

Na Oekraine en Isreal, nu hopen op een oorlogsdividend voor olie door oorlog 3 in Yemen. :nono:

Nieuws niet gelezen de afgelopen paar maanden?

Ze hebben de houthi's al 20 keer gewaarschuwd, in die mate dat het zelfs wat schaamtelijk werd de afgelopen weken aangezien ze gewoon telkens verder gingen.

Paar dagen geleden nog officieel statement (waar zelfs België bij stond :-D ) dat het nu echt wel gedaan moest zijn.
En als reactie doen die houthi's hun grootste aanval sinds het begin.

Jah, wat moet je dan doen...

Owja en Duitsland en de US gaan terug wapens sturen naar Saudi Arabie, rara met wie die ambras hebben.

Na Oekraine en Isreal, nu hopen op een oorlogsdividend voor olie door oorlog 3 in Yemen. :nono:
Ik hoop niet op een oorlogsdividend, trouwens olie staat niet hoger dan voor de oorlog.
Misschien bang dat uw oxy model niet correct gaat zijn :wink:?

EVS choochoo, markt eindelijk het licht gezien.
Als we deze lijn over een tijdje kunnen aanhouden ben ik ook overtuigd dat we op een trein zitten. :unsure:

Ik heb deze ochtend eens gekeken naar IPOs die op het schema staan voor 2024

Twee die mij interesseren :

- Skims : Vormgevend ondergoed met de Kim K naam er aan verbonden. Win-win. Ozempic fans moeten hun overtollige huid wegmoffelen en rondere mensen hun rollen. Verder surfen op de trend dus. Plus al die Kardashian zaken worden retail monsters zo te zien.

- Reddit : Razend populair en inmiddels cultureel gebonden social media platform. Hier zit nog veel groei op volgens mij (als platform). Ik heb echter geen vertrouwen in wat ze gaan doen met dat extra kapitaal. Volgens mij zijn ze nog steeds niet winstgevend en de kwaliteit van het platform gaat al lang niet zichtbaar vooruit, integendeel. Er zit geen sterke leiding achter en naar verluid zoeken ze naar een valuatie van maar liefst 15 miljard. Dit kan wel eens een reusachtig fiasco worden om achteraf van te profiteren.

Is al een maand pending hè. Dit zag je toch wel van heel ver aankomen.

Is al een maand pending hè. Dit zag je toch wel van heel ver aankomen.
Neenee, ze willen weer wApEnS VeRkOpEn om geld te verdienen!
Net zoals ze de oorlog in Oekraïne begonnen zijn en nu laten aanslepen!
Maar de sheeple hebben het weer niet door!

Dat las ik immers op het Twitter account van '@free_palestina', dus waarschijnlijk klopt het wel.

En ook iets met Pelosi en seniele Biden.
Waar rook is, is immers vuur.
Behalve als het over Trump gaat, dan is er geen rook terwijl het kapitool in brand staat.

Terwijl de sheeple gebrainwasht worden door de MSM, word ik fucking slim via Twitter en Tiktok (y)

Met een gemiddelde van 30% deden deze analisten het best goed in 2023

Martine Hafkamp... verschrikkelijk irritante trut die nogal vol van haar eigen is en altijd zogezegd de succesvolle aandelen in portefeuille heeft voor haar klanten.

vorig jaar +10% :rofl: :rofl:

Terug
Bovenaan