Kleine Beursfeiten

Op finchat.io kunt ge met gratis account portfolio metrics overzicht bijhouden.

Schermafbeelding_2023-12-30_005617.png

Laatst bewerkt:
Hier YTD 34,26%, ook nog even bezig om vorig jaar te compenseren :)
Sinds dit jaar zit ik wel voor 50% in ETF's.

Mijn portfolio (enkel aandelen) ziet er momenteel zo uit:
- CELH
- ELF
- FOUR
- FTNT
- MNDY
- OXY
- RELY
- S
- STNE

Allemaal tussen de 3 - 6% allocatie.

Hier YTD 34,26%, ook nog even bezig om vorig jaar te compenseren :)
Sinds dit jaar zit ik wel voor 50% in ETF's.

Mijn portfolio (enkel aandelen) ziet er momenteel zo uit:
- CELH
- ELF
- FOUR
- FTNT
- MNDY
- OXY
- RELY
- S
- STNE

Allemaal tussen de 3 - 6% allocatie.
Zeer nice.
FOUR zou ik ook willen, maar geen cash momenteel.

YTD op 46.8 %.
Vooral met dank aan NVIDIA waar ik al jaren baldiep in zit.
Aankopen dit jaar waren INTEL (+70 % ), Palantir (+110% ) en BYD (-8 % )

Geen echt zwakke broertjes dit jaar( behalve mijn gok met STEINHOFF ((rip) ), het was een goed beursjaar.

Op jaarbasis maar 7,2% (ik vermoed dat dit exclusief dividenden is? Of inclusief?)

Ondanks meer dan 25% winst op ubs en raiffeisen (nog in port) en 100% bldr maar OXY is mijn grootste positie en dit jaar was niet schitterend voor oxy....

PS: Raiffeisen nog in port maar met dat gedoe rond euroclear (Russische tegoeden gaan gebruiken voor Oekraine cfr Europa) stel ik mij de vraag of dit wel safe is want als ze dat gaan doen dan gaat Rusland dit ook doen met Europese tegoeden vermoed ik....(invloed op Raiffeisen?)
Dus Raiffeisen riskant of niet?

Laatst bewerkt:
Op jaarbasis maar 7,2% (ik vermoed dat dit exclusief dividenden is? Of inclusief?)

Ondanks meer dan 25% winst op ubs en raiffeisen (nog in port) en 100% bldr maar OXY is mijn grootste positie en dit jaar was niet schitterend voor oxy....

PS: Raiffeisen nog in port maar met dat gedoe rond euroclear (Russische tegoeden gaan gebruiken voor Oekraine cfr Europa) stel ik mij de vraag of dit wel safe is want als ze dat gaan doen dan gaat Rusland dit ook doen met Europese tegoeden vermoed ik....(invloed op Raiffeisen?)
Dus Raiffeisen riskant of niet?
BLDR was +157%.

Terug
Bovenaan