Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal er ook mee te maken hebben dat 31 Dec vorig jaar een vrijdag was en je dus pas vanaf 1 Jan echt je returns kon postenAantal ytd performance posts op BG beurs tussen 22 en 31 december:
2022: 0 (nul)
2023: 17
Interpreteer dit zoals je zelf wil![]()

Voor opties werken veel brokers met relatief generieke KID’s. Dus niet eentje specifiek voor elk onderliggend aandeel, maar enkel op het niveau van call/put/kopen/schrijven/open/close en de combinaties daaruit. Voor warrants doen ze dat kennelijk niet of minder en dan heb je dus miserie. Geen idee waarom daar verschil tussen zit in praktijk.Dat kan zijn, maar waarom is dat bij bv. opties niet nodig?
Die exact hetzelfde soort instrument zijn als warrants?

Nope.Zal er ook mee te maken hebben dat 31 Dec vorig jaar een vrijdag was en je dus pas vanaf 1 Jan echt je returns kon posten![]()

Goede vs slechte beursjaren zou een rol kunnen spelenAantal ytd performance posts op BG beurs tussen 22 en 31 december:
IWDA gaat tot minstens +/- 95€ volgens cup and handle pattern. Dus even laten stijgen richting verkiezing en danHoeveel maanden horen we dat nu eigenlijk al dat de klap op de beurs nog moet komen. Begin 2023 stonden we aan de start van een recessie, daarna ging het tegen het einde van het jaar huilen met de pet op zijn. Imo mogen alle nostradamusen hun glazen bol terug wegstoppen en gewoon de rit uitzitten. Hier op het forum zullen er toch maar bitter weinig zijn die hun beleggingen op korte termijn zullen nodig hebben. Dan laat je in mijn ogen gewoon beter begaan, laat de boel in elkaar stuiken en maar er je niet teveel zorgen in, vroeg of laat zal het zich wel herstellen.
??. Wordt al bij al wel een goed 2024.Stoefen is altijd leukerNope.
Aantal ytd performance posts tot en met 5 januari: 0.
Ik herinnerde mij dat het er alleszins weinig waren, daarom dat ik eens gaan kijken ben.
De ronde nul had ik nu wel niet verwacht![]()
.Omgekeerd eh.IWDA gaat tot minstens +/- 95€ volgens cup and handle pattern. Dus even laten stijgen richting verkiezing en dan??. Wordt al bij al wel een goed 2024.
In 2022 had ik ook de S&P gekloptZal er ook mee te maken hebben dat 31 Dec vorig jaar een vrijdag was en je dus pas vanaf 1 Jan echt je returns kon posten
Vrij zeker dat ik de mijne destijds gepost had in 2021 (47%) en 2022 (-4%) aangezien beiden toch stevig de S&P klopte.
Al is dit jaar wel een monster jaar dankzij jouw UBS tip en mijn call optie shopping list van oktober/november.![]()
, en dit met een positief rendement.Echt?Goede vs slechte beursjaren zou een rol kunnen spelen

Idd, zeer bizarAantal ytd performance posts op BG beurs tussen 22 en 31 december:

Koop wat IWDA en BRKBIdd, zeer bizar
Heb in 2022 paar kwartalen altijd gepost en geupdated maar aangezien ik toen de enige was ben ik daarmee gestopt.
Desondanks hoop ik in 2024 zelfde resultaat te behalen als in 2022.
Ben wel aan het overwegen om wat meer te spreiden en dus niet bijna all in oxy zoals nu. Anderzijds als oxy het komend jaar wel goed gaat doen dan ben ik gejost....![]()
.Heb BRKB maar matige positie...Koop wat IWDA en BRKB.
Ken dat… Maandelijks bv 1000 of 2000€ inbrengen.Hmmm, door een samenloop van omstandigheden komt er op KT 25k vrij maar IWDA staat heel hoog en ben redelijk risico-avers. Tips?
Ze hebben dat 1,5 jaar geleden onkoopbaar gemaakt.
Want volgens de Europese Mifidregels zijn warrants op Amerikaanse aandelen te riskant, dus mogen brokers dat niet aanbieden.
Turbo's, cryptoshit, warrants op Europese strontaandelen, en 1-day opties kan je daarentegen wel á volonté kopen!
De warrants zijn alleen nog te kopen als je aanvraagt om als professionele investeerder behandeld te worden.
Hmmm, door een samenloop van omstandigheden komt er op KT 25k vrij maar IWDA staat heel hoog en ben redelijk risico-avers. Tips?
Ik zie dat ik de mijne hebt gepost op 13/01. Dit jaar was trouwens ook gene vette aangezien ik hoofdzakelijk in tech investeer en een NASDAQ tracker (EUR) ytd +45% heeft.Nope.
Aantal ytd performance posts tot en met 5 januari: 0.
Ik herinnerde mij dat het er alleszins weinig waren, daarom dat ik eens gaan kijken ben.
De ronde nul had ik nu wel niet verwacht![]()