Tuurlijk, maar ik vermoed dat dat in het niets valt in vergelijking met de portfolios hier. cege spreekt van 20k op en neer op een dag2500 dividend ?
Is toch de moeite.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk, maar ik vermoed dat dat in het niets valt in vergelijking met de portfolios hier. cege spreekt van 20k op en neer op een dag2500 dividend ?
Is toch de moeite.

Toppers in je pf 2023: BLDR, RAIFFEISEN en wat UBS
Floppers in je pf 2023: Sentinel1
Op welke keuze ben je trots: Oxy bijgehouden ondanks stevige winst en bijgekocht (58.5)
Van welke keuze heb je spijt: UBS te snel verkocht
Strategie 2023: Wachten op oxy
5 toppicks voor 2024: Oxy
Wat verwacht je van beursjaar 2024: Oxy 80$
Strategie 2024: Inspringen op wat hier op het forum gepost wordt en winst nemen en minder naar de olieprijs kijken![]()
Ik vergelijk mijn huidige positie's met mijn initiele aankopen dus vandaar...De enige die nog in het rood staat is S1 (gelukkig kleine positie).S YTD +87% en tis een flopper voor jou in 2023?
Seg Janus moet uw polleke toch niet komen vasthouden héIemand enig idee aan welke prijs raiffeisen te verkopen?
Sta op 25% winst. Rond de 20 euro?

Ik ken niets van banken, jij wel?Seg Janus moet uw polleke toch niet komen vasthouden hé![]()

Tuurlijk, maar ik vermoed dat dat in het niets valt in vergelijking met de portfolios hier. cege spreekt van 20k op en neer op een dag
(en dat is geen startup die 50% op en neer gaat). Voor de rest, als je paar 6 digits hebt is een goeie dag van 2-3% index-wide ook close to 10k. Als je eens een yolo dag hebt waarbij een bepaalde sector eens breed +5% gaat en de rest +2-3%, dan gaat het snel.Ja I know, daarom dat ik zei dat die 2500 dividend niks is voor dit topicAlleen mijn corporate stock is al standaard een bump van ?10k bij goeie/slechte resultaten(en dat is geen startup die 50% op en neer gaat). Voor de rest, als je paar 6 digits hebt is een goeie dag van 2-3% index-wide ook close to 10k. Als je eens een yolo dag hebt waarbij een bepaalde sector eens breed +5% gaat en de rest +2-3%, dan gaat het snel.

Mijn uitstap ligt op 22 euro, bepaald door @WartanIemand enig idee aan welke prijs raiffeisen te verkopen?
Sta op 25% winst. Rond de 20 euro?
Dat ging toen nog uit van 0 waarde op Russische assets. Zou dus nog hoger kunnen. Let wel, geen garantie dat je dat cijfer volgend jaar al zult zien. Daarnaast ook rekening mee te houden; als er zich soms betere opportuniteiten aanbieden (zie Solvay 40pct discount paar dagen geleden) moet je ook durven verschuiven.Mijn uitstap ligt op 22 euro, bepaald door @Wartan
Ja I know, daarom dat ik zei dat die 2500 dividend niks is voor dit topic![]()
4% positie in Fortinet genomen trouwens @57.3. Got me excited![]()
Misschien is hij echt een alterego van Janus die ook af en toe impulsief aankopen doet, waarvan ie dan wel weer snel leert en verkooptVanwaar Fortinet?
Met een PE van 40 toch zeker niet goedkoop?

Niet goedkoop, maar relatief tov peers met slechtere cijfers niet slecht. Als de revenue en winsten pakweg 3 jaar blijven stijgen zoals ze nu doen en de koers beweegt niet dan zit je met zo'n aandeel rond 20 PE. Na 4 jaar nog lager. Etc.Vanwaar Fortinet?
Met een PE van 40 toch zeker niet goedkoop?
)Ja I know, daarom dat ik zei dat die 2500 dividend niks is voor dit topic![]()
4% positie in Fortinet genomen trouwens @57.3. Got me excited![]()