och, het toont in ieder geval aan dat het niet is voor een paar procentjes dat je er uw geld in steekt.Graag een klein applaus voor mijn uitstekende timing: zowat de toptick van de hele dag, pre market inbegrepen!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
och, het toont in ieder geval aan dat het niet is voor een paar procentjes dat je er uw geld in steekt.Graag een klein applaus voor mijn uitstekende timing: zowat de toptick van de hele dag, pre market inbegrepen!
Ik zou zelfs niet weten hoe dat werkt, aangezien je een bedrijf bijna nooit op zelfs maar 10% precisie kan waarderen.och, het toont in ieder geval aan dat het niet is voor een paar procentjes dat je er uw geld in steekt.
gewoon een naam kopen die je kent en hopen dat het 10 procent stijgt? Zoals mensen die de toptips van Tom Simonts of Paul Dhoore volgen.Ik zou zelfs niet weten hoe dat werkt, aangezien je een bedrijf bijna nooit op zelfs maar 10% precisie kan waarderen.
Tcho ja. Ik time Solvay op bijna absolute laagtepunt, verkoop met 25pct winst en enkele dagen later stoomt het gewoon door tot wat 45pct winst had kunnen zijn. Moraal van het verhaal; je uitstap goed hebben is minstens even belangrijkGraag een klein applaus voor mijn uitstekende timing: zowat de toptick van de hele dag, pre market inbegrepen!
Dat wordt dus een vegetarische durum zonder saus voor @cege.

Graag een klein applaus voor mijn uitstekende timing: zowat de toptick van de hele dag, pre market inbegrepen!
Dat wordt dus een vegetarische durum zonder saus voor @cege.

). In @ 21, out at 199.95 de dag dat de ATH 207.97 was. #skill (#cross-side insider hype)En imo de moeilijkste stap.Tcho ja. Ik time Solvay op bijna absolute laagtepunt, verkoop met 25pct winst en enkele dagen later stoomt het gewoon door tot wat 45pct winst had kunnen zijn. Moraal van het verhaal; je uitstap goed hebben is minstens even belangrijk![]()
Je had gekocht aan 18 en verkocht aan 22,5?Tcho ja. Ik time Solvay op bijna absolute laagtepunt, verkoop met 25pct winst en enkele dagen later stoomt het gewoon door tot wat 45pct winst had kunnen zijn. Moraal van het verhaal; je uitstap goed hebben is minstens even belangrijk![]()

Dat kan toch niet? Dat is een >50B Amerikaans aandeel in de S&P500.Aangezien ik geen OXY mag kopen van BNP
Mijn broek zakte ook af.Dat kan toch niet? Dat is een >50B Amerikaans aandeel in de S&P500.

Mailtje sturen of eens bellen naar de broker helpdesk en dat komt in orde.Als ik OXY zicht via ISIN code kreeg ik de melding dat dit aandeel niet naar BNP mocht worden overgedragen.
Ik kon elk ander aandeel dat in mij opkwam zoeken en kopen.

Is er interesse in een stockpick competitie? Bv. iedereen met 10 posts of meer in deze topic mag 3 tot 8 aandelen kiezen waartussen een fictieve 10.000 euro verdeeld wordt (werken met fractionele shares om het makkelijk te maken).
Indien voldoende interesse kan ik wel een geautomatiseerd Google Sheetke aanmaken om alles te tracken. Kan dan ook de picks van bvb D'hoore enzo toevoegen ter vergelijking. Voor de winnaar kan ik dan wel een customized 3d printed trophy voorzien![]()

Kinky broker precies.Zelfs bij Bolero kan dat probleemloos en die zijn redelijk anal.
18.6 en 23 idd...rationele aankoop en irrationele verkoop. Heb zo nog voorbeelden. WerkpuntjeJe had gekocht aan 18 en verkocht aan 22,5?
22,5 is minder dan 5x fwd cyclisch lage cashflow hé. Weinig alternatieven daarvoor te vinden in de markt![]()

Die turbo's vond ik ook, maar dat is BNP NL.Mailtje sturen of eens bellen naar de broker helpdesk en dat komt in orde.
Zeker dat je niet de oxy warrant ingegeven hebt, of de Oxy notering op de beurs van Frankfurt of zo?
Ik dacht dat het misschien een esg ding was dat ze geen oliebedrijven aandelen laten kopen (hoe gek dit ook zou zijn), maar dat kan niet.
Want BNPP geeft zelfs turbo's uit op Oxy, dus dan laten ze je al zeker gewoon het aandeel kopen.
Kinky broker precies.