Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elke ticker zou ook een theme song moeten hebben. Suggestie voor mijn grootste positie (Oxy): Way Down We Go van Kaleo.
Blijft toch gewoon stabiel?Elke ticker zou ook een theme song moeten hebben. Suggestie voor mijn grootste positie (Oxy): Way Down We Go van Kaleo.
Hier doet IWDA het ook voortreffelijk. Is uitgebroken naar boven toe uit het neerwaarts patroonHier wordt het mogelijk de 7de groene dag op rij. Morgen mss 8 en dat zou record zijn.
Microsoft, Alphabet en Apple.![]()
.Op bovenstaande wacht ikUBS margin positie afgebouwd aan 24 pre market.
Mijn kleine teen voelt ook dat er met rentevoeten aan +5% voor langere tijd, er misschien kwantitatieve open-deur-intrappen koopjes zullen komen a là UBS aan 18-20, FCNCA aan 1000, BRK aan 300, of Oxy aan 55.
En dan wil ik de optionaliteit van mijn margin behouden.
.Alle zeg, wat zijn we blij.Op bovenstaande wacht ik.
Mijn kleine teen voelt ook dat er met rentevoeten aan +5% voor langere tijd, er misschien kwantitatieve open-deur-intrappen koopjes zullen komen a là UBS aan 18-20, FCNCA aan 1000, BRK aan 300, of Oxy aan 55.
Want die indexen staan echt wel veel te hoog, gezien de huidige rentevooruitzichten.
Disclaimer: mijn macrogeblaat mag je doorgaans negeren, ik heb er alleszins mijn geld niet mee verdiend in het verleden.Op bovenstaande wacht ik.
Wel straf dat je een maand geleden schreef: “Want die indexen staan echt wel veel te hoog, gezien de huidige rentevooruitzichten.”, en nu BRKB aan 345 spotgoedkoop vindt, ,…Disclaimer: mijn macrogeblaat mag je doorgaans negeren, ik heb er alleszins mijn geld niet mee verdiend in het verleden.
Los daarvan zijn die genoemde prijzen wel koopjes, als ze zich voordoen.
Of reken je al op die rentedalingen?Het is niet omdat indexen hoog staan dat een individueel aandeel niet goedkoop kan zijn.Wel straf dat je een maand geleden schreef: “Want die indexen staan echt wel veel te hoog, gezien de huidige rentevooruitzichten.”, en nu BRKB aan 345 spotgoedkoop vindt, OXY aan 60,27,…Of reken je al op die rentedalingen?
Spotgoedkoop zei ik niet.Wel straf dat je een maand geleden schreef: “Want die indexen staan echt wel veel te hoog, gezien de huidige rentevooruitzichten.”, en nu BRKB aan 345 spotgoedkoop vindt, ,…Of reken je al op die rentedalingen?
Niet kunnen weerstaan aan de lokroep van Paypal: positie van 3% genomen
Ik heb hier ook naar gekeken.(ook Paypal en Worldline in portefeuille) dus zal toch spannend worden morgen…
Misschien een stomme vraag, maar hoe kom je aan die “15% korting”?Spotgoedkoop zei ik niet.
15% korting. (op een waarde waar je op zich al 5-6-7% per jaar op zal hebben)
Maar dat is heel nice bij zo'n gediversifieerd veilig aandeel.
Goede resultaten maar:
Repurchased $600 million of common stock, with year-to-date purchases accounting for
approximately 60% of the $3.0 billion repurchase program
• Triggered the redemption of $342 million of preferred stock, bringing year-to-date redemptions to
over $1.5 billion or 15% of preferred equity
15% van 10B preferred dus nog 8.5B te gaan....