Ja, we wachten tot de S&P index op 2000 punten staat![]()
Aan 2000 zou ik toch voor 1 keer serieus voor een lump sum gaan

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, we wachten tot de S&P index op 2000 punten staat![]()

Aan 2000 verkoop ik mijn lever en nieren om daarna dat geld op de beurs te kletsen. Yolo.Aan 2000 zou ik toch voor 1 keer serieus voor een lump sum gaan![]()
Dat is mijn einddoel ja. IWDA rond 30-35€. Dan heb ik hooguit 22% verlies.Aan 2000 zou ik toch voor 1 keer serieus voor een lump sum gaan![]()
3,5 jaar geleden is het naar 2191 gegaan. Zou niet weten waarom dat niet nog eens opnieuw mogelijk zou zijnAan 2000 verkoop ik mijn lever en nieren om daarna dat geld op de beurs te kletsen. Yolo.

Alles is mogelijk. Het zit hem eerder in de waarschijnlijkheid3,5 jaar geleden is het naar 2191 gegaan. Zou niet weten waarom dat niet nog eens opnieuw mogelijk zou zijn![]()
En wat zegt uw waarschijnlijkheid?Alles is mogelijk. Het zit hem eerder in de waarschijnlijkheid
Ik “verwacht” dat niet, maar hou er rekening mee. Ik doe niks met opties.Als je verwacht dat de s&p500 naar 2000 gaat zijn er wel iets betere manieren om er geld aan te verdienen dan dca'n in iwda.
Dan neem ik toch aan dat je wat opties koopt?
Sommige kopen elke maand een nieuw aandeel en andere 3 aandelen op 1 jaar. Dit kan al een groot verschil maken in het rendement dat je haalt.Kans is groot dat deze gast hier ook actief is / meeleest maar hij heeft wel een punt, ook al is hij maar een finfluencer.
Thomas Guenter (personalfinance-expert): 'Stockpicking is de duurste hobby die er is'
Is nog maar het begin![]()
Jij mag daarop wachten. Ik wacht tot IWDA op ongeveer 67€ staat voor eerste kleine extra move. Daarna rond 55€.
Dat is mijn einddoel ja. IWDA rond 30-35€. Dan heb ik hooguit 22% verlies.
3,5 jaar geleden is het naar 2191 gegaan. Zou niet weten waarom dat niet nog eens opnieuw mogelijk zou zijn![]()
Tempted om te volgen en ook wat bij te kopen.Nog wat Oxy bijgekocht aan 63, op margin.
Buffett kocht op 24-25 oktober bij tot 63.30.
De hele dag door dus want op 24-25 oktober ging de prijs max tot 63.31.
Sprak langdurig met de CEO van Chevron vorige maand, volgende week earnings van Oxy, en nu ook kans op Irangezever in de nabije toekomst terwijl de prijs lager staat dan vóór al dat gezever.
Kocht vroeger slechts bij vanaf het onder de 60 staat.
Ongeprijsd (upside) risico dus.
Voldoende elementen om nog wat bij te kopen.