Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Autosector is gewoon niet populair momenteel en Belgische aandelen al helemaal nietMelexis 16% groei.
-5% op dat resultaat.
-20% dit jaar.
14 p/e voor zo een bedrijf.
Onmogelijk om op die manier te outperformen lol.

Heel dat ESG-gebeuren is 1 scam.En oxy gaat er geld tegenaan gooien![]()
Exclusive: Shell cuts low-carbon jobs, scales back hydrogen in overhaul by CEO
Shell will cut at least 15% of the workforce at its low-carbon solutions division and scale back its hydrogen business as part of CEO Wael Sawan's drive to boost profits, it said on Wednesday.www.reuters.com
![]()
TMO earnings vallen ook serieus tegen, -7% en heel de sector nog -3% ish verder naar beneden.

Er is er maar 1 die het dansen rechtvaardigt.
GOOG -8%

Toch niet meer drama van de laatste dagen.Wat een drama vandaag
Ik hoop dat Powell lieve woordjes in petto heeft.
Vond de resultaten anders niet slecht. Maarja de markt beslist.![]()
Dus niks te dansenWat een drama vandaag
Ik hoop dat Powell lieve woordjes in petto heeft.
Vond de resultaten anders niet slecht. Maarja de markt beslist.![]()

Toch niet meer drama van de laatste dagen.
Dat smaakt mij wel. Laat dat zo maar een jaartje doorgaanMeer soort van salamicrash. Elke dag schelletje af.
.Toch niet meer drama van de laatste dagen.
Dus niks te dansen![]()

Troost u: de wintersolden zijn van 3 tot 31 januari 2024. Meestal zijn de beste koopjes op het einde te doen!Voor mij wel.
Heb amper pijn gehad (dankzij big tech) en ben dus grotendeels aan drama ontsnapt.
Maar alphabet -10% met puike cijfers geeft mij wel stilaan het gevoel dat zelf Big Tech nu aan de beurt komt en dat ik op de Titanic zit.
Jawel, een klein dansje, want had gisteren eerst de resultaten gecheckt van Microsoft.![]()
Thermo Fisher precies ook wel wat lappen op 3 maand tijd."Unprecedented disappearance of demand" sprak onze CEO. Cut cut cut cut.
Geen illusies maken over onze resultaten als al de rest brak is...
Het is overal 200% panic mode.
allé hoe toevallig, ik heb daar vandaag net een diepvriezer besteld (voor m’n job)Thermo Fisher precies ook wel wat lappen op 3 maand tijd.

Thermo Fisher precies ook wel wat lappen op 3 maand tijd.

Vandaag weer een 40jarige vent zien beginnen bleiten na de zoveelste bullshit gevloek van een random debiele manager die niks beter weet dan "je moet rapper werken of je ligt buiten"
Mensen houden van duidelijkheid. Mooi toch.
Als hij wat beter zijn best doet dan kunnen het misschien 3 producten worden die commercieel gebruikt worden.Een R&D persoon met een PhD die wordt afgeblaft door een mgr dat ze daar geparkeerd hebben omdat ze een anders site gesloten hebben en de mgr bij ons vertrokken was. En 1 en 1 is 2 - probleem opgelost.
Die mgr verstaat nog niet van een kilometer ver wat we doen. Research personeel elke dag afblaffen, ja daar gaan ze rapper van werken. Die gast heeft 20+ papers en een waslijst patenten. 2 producten die commercieel gebruikt worden al de algos van gemaakt... Ja, dat is het soort volk dat we moeten de duimschroeven aandraaien....