Heeft die ook al geen dieteren aangeradeninderdaad, en de Belgische "zwakke" bedrijven kan je tegenwoordig heel makkelijk vinden, je moet gewoon Tom Simonts (KBC) zijn aankoopadviezen volgen![]()
?Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft die ook al geen dieteren aangeradeninderdaad, en de Belgische "zwakke" bedrijven kan je tegenwoordig heel makkelijk vinden, je moet gewoon Tom Simonts (KBC) zijn aankoopadviezen volgen![]()
?
? https://www.hbvl.be/cnt/dmf20231024_92622257"Medewerker van grote bierbrouwer urineert in tank met ingrediënten"Niemand aandelen van Tsingtao gekocht? https://www.hbvl.be/cnt/dmf20231024_92622257
Pfff binnenkopper, ik verwacht meer van u!"Medewerker van grote bierbrouwer urineert in tank met ingrediënten"
Ik zie het probleem niet, ze kunnen dat bier dan toch gewoon doorverkopen als Heineken?
"Medewerker van grote bierbrouwer urineert in tank met ingrediënten"
Ik zie het probleem niet, ze kunnen dat bier dan toch gewoon doorverkopen als Heineken?

Ja vond ik eigenlijk ook zo'n typische café lol, maar er zijn wat nieuwe users in het topic, die kunnen dat misschien wel smakenPfff binnenkopper, ik verwacht meer van u!

"Enkel natuurlijke ingrediënten"![]()
"Medewerker van grote bierbrouwer urineert in tank met ingrediënten"
Bwa, dat is toch het equivalent van een gigantisch negatieve marketingcampagne?Die koersval toont toch weer direct aan wat voor iets fickle en irrationeel de drijvende krachten achter beurskoersen zijn.
Welcome to the dark side, ik ook.Maar ik moet wel zeggen dat ik geen grote fan ben van bier, behalve van zoete biertjes à la Kriek, Framboise, etc. en van Desperados.

Hah, stil don’t give a shit! Ik surf mee op de hype!Ja vond ik eigenlijk ook zo'n typische café lol, maar er zijn wat nieuwe users in het topic, die kunnen dat misschien wel smaken
Proficiat met de crypto stijging trouwens?
De onderliggende use case is ferm toegenomen zeker het afgelopen jaar waardoor de fundamentele waarde steeg?
Naar verluidt gebruiken sommige vissers in Rwanda nu Solana als testcase, dus dat grote Afrika project waarvan een tweetal jaar geleden sprake in het crypto-topic heeft dus wel degelijk geboomd. Kudos!![]()
Bwa, dat is toch het equivalent van een gigantisch negatieve marketingcampagne?
Als iedereen dat bier nu associeert met pis, heeft dat wel degelijk een invloed op de verkoop...

Welcome to the dark side, ik ook.
Lindemans appel, peche, kriek, sangria, strongbow fruitcider, passoa orange.... als het maar zoet en fruitig is![]()

Io vivat! io viat! Liefmans on the rocks!...
Idd, wel grappig hoe mensen die mij niet kennen er vaak automatisch vanuit gaan dat ik gay ben als ik ergens in gezelschap als enige met een rosé of wit wijntje of fruitige biertje tussen een hoop gasten zit die alleen Stella & co drinken.
Vooral op cantussen viel ik heel erg uit de toon.Io vivat! io viat! Liefmans on the rocks!

[Off-topic] Met rosé zoek je natuurlijk wel de limieten op
Niets tegen Liefmans trouwens, integendeel...

Meer on-topic: op zich zijn zo'n negatieve fait-divers misschien een manier om aandelen aan een mooie korting te kopen, al denk ik dat je in dit geval wel redelijk permanente brand damage hebt, omzet terugval en klanten die overstappen op een gelijkaardig product van de concurrentie.
En ik zie niet genoeg toegevoegde waarde in Tsingtao t.o.v. andere brouwers om te denken dat het nu koopjes zijn. Het aandeel is de afgelopen 6-7 maanden al 40% gedaald in local currency, en driekwart daarvan was nog voor die anekdote in het nieuws kwam.
Goed gedanst?Morgen Alphabet en Microsoft earnings day
Allemaal duimen
Ik wil dansen morgen
Olieprijs -2.6%
Verder ziet er het er uit dat er geen (itt de jaren 70/80) Israël "oorlogsdividend" komt.
toch ook bijna gehalveerd sinds top -> had hij ze toen ook al of maar recent gekocht?Collega in de wolken: 25% spotify ~ ATH voor zijn portefeuille als bonus