Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
't is het laatste halfuur toch stillekes wat minder rood aan het worden... maar geen fijne voorbije 2 weken iddLeuke week al geweest, winst smelt weg
Hess is puur het Guyana verhaal.Die logica van die marktwaarderingen
Hess fcf 2022: 1.2 B marktwaarde : 50B
Oxy fcf 2022: 12.5 B marktwaarde: 55B
Vergelijking tussen de 2 wel niet helemaal correct maar toch... crazy waarderingen![]()
Anderzijds is het wel goed om terug het fomo gevoel eens wat te temperen. Ik denk dat er toch veel mensen weer eens met beide voetjes op de grond gezet geweest zijn na deze 2 weken (als de daling al voorbij zou zijn trouwens, iets wat ik zelf eigenlijk niet geloof)'t is het laatste halfuur toch stillekes wat minder rood aan het worden... maar geen fijne voorbije 2 weken idd
Geen enkele logica, die schommelingen. Dus negerenHm waarom Oxy zo diep in het rood vandaag?

Ik denk en hoop dat het nog een tijd daalt. Zal dan wel in golven naar beneden gaan vermoed ik. Op zich maakt het niet uit. Ben er klaar voorAnderzijds is het wel goed om terug het fomo gevoel eens wat te temperen. Ik denk dat er toch veel mensen weer eens met beide voetjes op de grond gezet geweest zijn na deze 2 weken (als de daling al voorbij zou zijn trouwens, iets wat ik zelf eigenlijk niet geloof)
.Ik denk en hoop dat het nog een tijd daalt. Zal dan wel in golven naar beneden gaan vermoed ik. Op zich maakt het niet uit. Ben er klaar voor.

Momenteel jaGewoon index DCA, niet lumpy sumpy![]()

Geen enkele logica, die schommelingen. Dus negeren![]()
Momenteel op zoek naar interessante bedrijfsobligaties met verschillende looptijden van 1 tot 5 jaar.
Heeft iemand een website/overzicht waarop deze verschijnen?
Zijn er leden die recent obligaties zijn aangegaan?
Klopt het dat obligaties met een lage couponwaarde interessanter zijn, vermits er roerende voorheffing op deze coupon wordt geheven?

Wat zou de marktgrootte zijn van hete wax op tepels?Mijn salontafel is tweedehands, dus ik behoor alvast niet tot de doelgroep.
Tenzij die kaars kan gebruikt worden voor tantra, dan wel![]()

Hm waarom Oxy zo diep in het rood vandaag?
Dat gevoel heb ik hier regelmatigZitten we opeens in zwam?

inderdaad, en de Belgische "zwakke" bedrijven kan je tegenwoordig heel makkelijk vinden, je moet gewoon Tom Simonts (KBC) zijn aankoopadviezen volgenIdd gezonder, waarbij 'zwakke' bedrijven sneller kopje onder gaan.