NotoriousP
Well-known member
Goh pacbio is nog sterker gezakt dus zal los staan van de CEO.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zo overtuigd van JOE? Blijft de prijs van grond stijgen?Hupla nog wat JOE erbij.
Oxy stond vorig jaar op 76$....Een ATH.
Maak dat nog mee zeg op mijn gezegende leeftijd.
Op lange termijn sure.Waarom zo overtuigd van JOE? Blijft de prijs van grond stijgen?
Blind gekocht via het forumWat is OXY endgame?
Vanaf wanneer nemen we onze winst?![]()

Eerlijk gezegd wel ja, zeker niet mijn expertise en ik probeer te luisteren naar anderen die het wel begrijpenBlind gekocht via het forum
Ik @ 100$, misschien 120$, zal afhangen vd olieprijzen op termijn...

Wat is OXY endgame?
Vanaf wanneer nemen we onze winst?![]()
Ondertussen is het aantal (preferente) aandelen wel met 10% gedaald, zijn er miljarden schulden terugbetaald, en is het risico op een nieuwe disruptieve covidvariant zeer laag.Ik geloof dat Janus eens zei dat Oxy $80 waard is aan een olieprijs van $80, en daar zitten we ondanks deze olieprijzen nog lang niet aan.
Dat weet niemand...Zal ook nog wel enkele kwartalen aan duurzaam hogere olieprijzen duren voor Oxy terug hoger wordt gewaardeerd door de markt.
Waarom lieg je eigenlijk over dergelijke banale dingen?Zelfde als altijd: Wachten tot het +/- 30% is, dan wat stoefen en tegelijkertijd negeren dat je beter Nasdaq tracker of bijna eender welk big tech aandeel had gekocht en dan uiteindelijk investeren in het volgende BG meme aandeel.
Tis dat zijn model alles zo goed kan voorspellen! Morgen zou OXY maximaal 58$ waard zijn - top tip!Waarom lieg je eigenlijk over dergelijke banale dingen?
Is dat frustratie, of niet kunnen rekenen, of nog iets anders dat psychologisch diep zit?
UBS sinds tip 19 maart: +47% (nasdaq tracker +24%)
FCNCA sinds tip 21 april: +34% (nasdaq +19%)
Tis dat zijn model alles zo goed kan voorspellen! Morgen zou OXY maximaal 58$ waard zijn - top tip!
Je moet alles quoten.Btw mijn model valideert UBS op 50![]()

Je moet alles quoten.
Als je mijn model had gevolgd had je je geld in UBS gestoken en niks in Oxy en had je dus meer verdiend.
De prijs voorspelling is niet juist maar het heeft er wel succesvol het beste aandeel van de twee uitgekozen.
Dus het werkt![]()
Die smiley geeft me hoop dat je er zelf mee kan lachen, want als uw model in 50% van de gevallen fout is, dan heeft het 0% waarde.
Net zoals UBS aan 50, wat onmogelijk is, en wat je ook hebt toegegeven. Dus dat kon niemand hier serieus nemen