Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je mag elk bedrag storten, maar het minimum om geld terug te krijgen van de belastingen is 40€.
Aha, @Lulplayer je zou dan best 40 euro doen hé, komt netto goedkoper uit voor jouJe mag elk bedrag storten, maar het minimum om geld terug te krijgen van de belastingen is 40€.

Hoe plausibel is de “als”?XFAB nog eens boven 10€.
Vorige keren heeft het nooit lang geduurd.
Guidance voor 2025 is $1.5b revs en 15% fcf margin.
Dat is $225M fcf.
Huidige MC $1.3b
Zou dus 5.8x p/fcf zijn aan huidige prijs.
Als het kan reraten naar 10 p/fcf tegen 2025 is dat bijna een dubbel op <3 jaar.
En hoe groot waren die posities initieel in uw portfolio?Mijn enig olie aandeel +60.76% ytd.
Mijn enig bank aandeel +96.56% ytd.
Dat is een raadsel.Hoe plausibel is de “als”?
6%En hoe groot waren die posities initieel in uw portfolio?
Nikola +60% vandaag, ARKK +60% ytd, upstart en carvana +x00% ytd, cryptoboys die weer enthousiast worden, nesjamag die ytd performance op random datum komt posten.
Begint wat op 2021 te lijken.
Opletten geblazen...![]()

Uw mondje is precies wel groter dan uw ballen om een deftige weddenschap aan te gaan tegen oxy/ubs.Gelukkig hebben er hier veel Oxy en UBS in de portefeuille en kunnen ze best hiervan bijkopen dan moeten ze niet opletten voor wilde stijgingen.![]()
Uw mondje is precies wel groter dan uw ballen om een deftige weddenschap aan te gaan tegen oxy/ubs.

Je kan toch ipv 20 posities van 5%, 5 posities van 20% nemen met uw beste ideeën?6%
3.5%
Ik heb een veel te laag inkomen om nieuwe grote posities te openen.

Waarom lijkt je dat een goede prijs?Sofina aangekocht @194
Ze blijven wat achter in de huidige techrally en lijkt me eerder te negatief sentiment rond hun te hangen, dus ik vermoed/gok op een rebound in de volgende 6 maanden.Waarom lijkt je dat een goede prijs?