Kleine Beursfeiten

XFAB nog eens boven 10€.
Vorige keren heeft het nooit lang geduurd.

Guidance voor 2025 is $1.5b revs en 15% fcf margin.
Dat is $225M fcf.
Huidige MC $1.3b
Zou dus 5.8x p/fcf zijn aan huidige prijs.
Als het kan reraten naar 10 p/fcf tegen 2025 is dat bijna een dubbel op <3 jaar.

XFAB nog eens boven 10€.
Vorige keren heeft het nooit lang geduurd.

Guidance voor 2025 is $1.5b revs en 15% fcf margin.
Dat is $225M fcf.
Huidige MC $1.3b
Zou dus 5.8x p/fcf zijn aan huidige prijs.
Als het kan reraten naar 10 p/fcf tegen 2025 is dat bijna een dubbel op <3 jaar.
Hoe plausibel is de “als”?

Nikola +60% vandaag, ARKK +60% ytd, upstart en carvana +x00% ytd, cryptoboys die weer enthousiast worden, nesjamag die ytd performance op random datum komt posten.
Begint wat op 2021 te lijken.

Opletten geblazen... :)

Hoe plausibel is de “als”?
Dat is een raadsel.
Mss is dit een eeuwig 5 p/fcf bedrijf dat een decenium 15% cagr groeit.

En hoe groot waren die posities initieel in uw portfolio?
6%
3.5%

Ik heb een veel te laag inkomen om nieuwe grote posities te openen.
Kan je vinden in die thread over inkomens. Ook nog geen indexatie/verhoging gehad sindsdien.
En te problematische gezondheid om full time te werken.

Plot twist.

F06prG7XoAAWQVO

Nikola +60% vandaag, ARKK +60% ytd, upstart en carvana +x00% ytd, cryptoboys die weer enthousiast worden, nesjamag die ytd performance op random datum komt posten.
Begint wat op 2021 te lijken.

Opletten geblazen... :)

Gelukkig hebben er hier veel Oxy en UBS in de portefeuille en kunnen ze best hiervan bijkopen dan moeten ze niet opletten voor wilde stijgingen. 🥳

Ik had nu toch ook wel een factor 10 verwacht voor de inzet van die weddenschap. Volgens phishing-onderzoek is een e-mailadres $89 waard, dan moeten bragging rights op BG daar toch heel vlotjes over kunnen gaan.

6%
3.5%

Ik heb een veel te laag inkomen om nieuwe grote posities te openen.
Je kan toch ipv 20 posities van 5%, 5 posities van 20% nemen met uw beste ideeën?

Tenzij je 20 gelijkaardig ondergewaardeerde bedrijven hebt, wat redelijk straf en ongeloofwaardig lijkt in deze markt :-)

Terug
Bovenaan