Ok, dat betekent dat ik cash krijg aan 95USD en het aandeel automatisch verkocht word? Ik ben maar 'n noob...
Jup
Microsoft koopt je aandelen voor 95USD.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, dat betekent dat ik cash krijg aan 95USD en het aandeel automatisch verkocht word? Ik ben maar 'n noob...
Inflatie in de VS is harder gedaald dan verwacht.Is er iets gebeurd vandaag aangezien er zoveel groen is?![]()
Ik vraag me oprecht af of de fed nu wat op de rem zal gaan staan of die gewoon doordoen met het beleid. De meningen zijn in ieder geval serieus verdeeld.Inflatie in de VS is harder gedaald dan verwacht.
Dus gaan we lang groen gaan?Zoals altijd gaat de FED warm en koud tegelijk blazen.
Ik gok dat de FED niks gaat doen, maar wel ostentatief met het vingertje zwaaien.
Dus bevestigen dat het de goede kant uit gaat, maar in de verf zetten dat we het bos nog niet uit zijn.

Beetje zoals Lulplayer.Zoals altijd gaat de FED warm en koud tegelijk blazen.
Kop was Nasdaq inc, munt was cash aanhouden.
2x kop dus alles in Nasdaq inc stock
Laat het naast big tech en home depot ook ineens een officiële tip zijn.![]()
Jij vermeldt hier wat random namen van 20 aandelen in de loop der maanden, met telkens 1 of ander emoticon bij, zonder ook maar enige waardering of analyse.
En dan ga je er achteraf wel 1 of andere winner uit halen zeker?
Niets van.
Kom, een gentleman's weddenschapje
Jij kiest 1,2 of 3 aandelen die je tegen 75%Oxy/25%Ubs mag zetten. (ik heb wel de warrants, maar ok), en de termijn mag je ook kiezen uit 1-1,5-2 jaar.
De verliezer stort x euro voor KOTK loop van BG (x mag jij kiezen).
Ah, de winnaar van een weddenschap moet volgens jou betalen.Ik vind het eigenlijk logischer dat de winnaar stort voor kotk.![]()

Kom nu zeg.Moraal van het verhaal: volgens BG is kom op tegen kanker sponseren voor losers.
Kotk sponseren als "straf" bekijken voor het verliezen van een financiële weddenschap waarbij de verliezer dan nog eens het laagste kapitaal heeft is gewoon fout.
Impliciet is de prijs voor de winnaar dan ook vrijgesteld worden om kotk te moeten sponseren.![]()
Schepje erbovenop: als ik win, match ik bijkomend vrijwillig jouw KOTK bijdrage x![]()

DealEn ik doe er nog een schepje bovenop!
Als Oxy verliest stort iedereen hier met Oxy in de portefeuille ook voor kotk!
Dat al die followers maar eens bewijzen hoe hard ze in influencer Janus geloven!
Allee x = 30![]()
Dan doen andere een schepje erbovenopEn ik doe er nog een schepje bovenop!
Als Oxy verliest stort iedereen hier met Oxy in de portefeuille ook voor kotk!
Dat al die followers maar eens bewijzen hoe hard ze in influencer Janus geloven!
Allee x = 30![]()

Echt he, precies een echte weldoener @Lulplayer. Een ander laten betalen voor een weddenschap.Dan doen andere een schepje erbovenop![]()
Hij dacht "ik doe eens gek".Echt he, precies een echte weldoener @Lulplayer. Een ander laten betalen voor een weddenschap.